Benoît Nogier (Renault): „TCR to interesująca kategoria”

Benoît Nogier, który niedawno został dyrektorem sprzedaży wyścigów w Renault Sport Racing, stwierdza, że ​​Losange nie zamyka żadnych drzwi dla swojego przyszłego rozwoju i podkreśla pojawienie się TCR.

opublikowany 25/04/2018 à 10:00

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Benoît Nogier (Renault): „TCR to interesująca kategoria”

To właśnie na padoku w Nogaro Benoît Nogier po raz pierwszy wystąpił w żółto-czarnym stroju, barwach Renault Wyścigi sportowe. Były mieszkaniec Citroëna, z którym między innymi założył Junior Team Sebastian Ogier, Kimi Räikkönen… został dyrektorem handlowym Racing w podmiocie sportowym Losange.

©Renault Media

Ledwo wprowadzony na rynek, absolwent ESTACA powrócił do potencjalnego rozwoju konkurencji dla klientów Renault, jednego z liderów marki, obok głównego programu w F1.

„Pierwszą misją jest zrozumienie wewnętrznego działania i próba patrzenia w przyszłość. Mam nadzieję, że jak najszybciej będę kontynuował przygodę konkurencja-klient z nowymi produktami i nowymi projektami, Opowiada nam Benoît Nogier.

Rozglądam się na wszystkie strony i widzę wszystko, co się dzieje. Potrzebujesz spójnego projektu pod względem marketingowym. W tej chwili nie ma żadnego priorytetu. Wspólnym wątkiem naszych działań jest związek z samochodem drogowym, bez niego trudno będzie nam się obejść. »

Mając to na uwadze, wytrwałość jako całość, łącznie z wydarzeniami „turystycznymi”, wpisuje się w kierunki refleksji. " Do 24 godziny Le Mans, wydaje mi się to trochę odległe, – kontynuuje menadżer.

Na mniejszą skalę, w różnych serialach, błędem byłoby nie obserwować tego, co się tam dzieje. W TCR pojedzie Renault, które nie jest samochodem oficjalnym, nawet jeśli jesteśmy świadomi tego projektu. Inicjatywa została podjęta za zgodą Renault, jednak Renault nie wspiera jej.

Aby uzyskać zgodę, Renault musi uzyskać zgodę i ją wyraziła, ale nie zużywamy żadnej energii. TCR to niezwykle ciekawa kategoria, szeroki, co umożliwia połączenie z samochodami produkcyjnymi. Według mnie możemy połączyć aspekty marketingowe i komercyjne. Kiedy widzimy, jak wielu producentów jest nim zainteresowanych, nie jest to przypadek. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz