BMW będzie musiało powalczyć w Porto

Zwycięzca dwóch ostatnich wyścigów w Brnie zespół BMW przyjeżdża do Portugalii z chęcią kontynuowania swojej dynamiki. Jednak przy 40 kg balastu trudno będzie konkurować z rywalami, którzy nie udźwigną żadnego dodatkowego ciężaru.

opublikowany 01/07/2009 à 17:42

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

BMW będzie musiało powalczyć w Porto

O ile początek sezonu BMW upłynął pod znakiem wzlotów i upadków, wydaje się, że najnowsze wyniki pokazały realne możliwości. W ten sposób pierwsze spotkania dały pierwsze miejsce Seatowi, a następnie Chevroletowi, który podzielił się sukcesami. Jednak od rund w Walencji i Brnie podopieczni Mario Theissena odnaleźli drogę do zwycięstwa.

Dzięki podwójnemu sukcesowi w Czechach marka śmigieł powróciła w rankingu Producentów na osiem punktów do Seata. Jeśli chodzi o Augusto Farfusa, trzeciego w klasyfikacji kierowców, nie zdobył on punktów w Brnie, ale ma nadzieję szybko dogonić Yvana Mullera na szczycie rankingów. „ Nie mogę się doczekać wyścigu w Porto ", powiedział. „ Mimo że przyjechaliśmy do Porto już w 2007 roku, uważam tor za nowy ze względu na zmiany, jakie wprowadzono w układzie. W Portugalii czuję się trochę jak w domu », kontynuuje Brazylijczyk. „ Po moim błędzie w Brnie ponownie spróbuję zdobyć punkty. »

Jednak w najbliższy weekend w Porto zespół może napotkać trudności. Rzeczywiście, z 40 kg balastu, 320si będzie najcięższy na pokładzie nowej Łady Priora. Jednocześnie jego główni rywale, Chevrolet Cruze i Seat Leon, będą lżejsi. Cruze nie będzie miał balastu i będzie nawet o 10 kg lżejszy, podczas gdy hiszpański samochód również zostanie oszczędzony (bez balastu). Dzięki redukcji masy podstawowej o 10 kg w porównaniu z masą podstawową swojego BMW z sekwencyjną skrzynią biegów, w ten weekend ze swojego samochodu mógł skorzystać jedynie Alessandro Zanardi.

« W Porto będzie nam ciężko “, przyznaje jednak Zanardi. „ Jednak po zwycięstwie w Brnie jestem naturalnie bardzo zmotywowany do osiągnięcia kolejnego dobrego wyniku. »

« Tor w Porto to klasyczny tor drogowy », kontynuuje Andy Priaulx. „ Charakteryzuje się długimi prostymi i nieparzystymi szykanami, na których możliwości wyprzedzania są trudne. » Pierwsze okrążenia zaplanowane na piątkowe popołudnie powinny nam powiedzieć nieco więcej o szansach wszystkich.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz