Rzadki europejski zespół, który odbył podróż przez Atlantyk w ramach pierwszej edycji 8-godzinnego wyścigu w Indianapolis w ramach Intercontinental GT Challenge, Walkenhorst Motorsport nie podał szczegółów. Pole position i zwycięstwo BMW M6 GT3 nr 34 z trio Farfus – Catsburg – de Phillippi, a nawet podwoił się w przypadku powstania Henry'ego Walkenhorsta, z numerem 35 Pittard – Tomczyk – Yelloly.
Drugie zwycięstwo w historii Walkenhorst Motorsport w IGTC, po triumfie w 24-godzinnym wyścigu Spa 2018. I sukcesie, który szybko nabrał kształtu po rozpoczęciu wyścigu naznaczonym gwałtownymi opadami deszczu i logiczną interwencją samochodu bezpieczeństwa.
Pogoda zmusiła zespoły do zmiany strategii, a Walkenhorst jako jeden z pierwszych wrócił do boksów, aby założyć opony deszczowe. Całkiem odwrotnie do K-Pax Racing i Bentleya Continental GT3 nr 7 Jordana Peppera, autora dość balansowania na oponach typu slick w pierwszej fazie, przed ponownym założeniem opon deszczowych.
Obejmując prowadzenie, Bentley został jednak szybko wyeliminowany z wyścigu o zwycięstwo po kontakcie z GT4, ponieważ prawy tył Continentala został zbyt uszkodzony. Rozczarowanie dla trio Pepper – Gounon – Soulet, zwycięzców w Bathurst, które logicznie rzecz biorąc mogło celować w podanie dwóch. 10. miejsce w rankingu IGTC zakończy imprezę dla K-Pax.
Będzie to wówczas niemal dominacja BMW M6 GT3, zakłócana jedynie przez Acura NSX GT3 Evo nr 30 – Team Honda Racing of Farnbacher – van der Zande – Cameron, która opóźni się w boksach i nie będzie w stanie rywalizuj z wierzchowcami Walkenhorst Motorsport. Acura jednak uzupełnia podium.
BMW zwyciężyło także w GT4 za kierownicą M4 GT4 – Bimmerworld Billa Auberlena, Chandlera Hulla i Jamesa Claya, przed kolejnym M4 GT4, należącym do trio ST Racing Jon Miller – Samantha Tan – Nick Wittmer.
Zapoznaj się z raportem z 8-godzinnego wyścigu Intercontinental GT Challenge w Indianapolis w numerze 2281 AUTOtygodniowo, dostępny dziś wieczorem w wersji cyfrowej oraz w środę w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)