« W Walencji tolerancja 0,2 bara pozwoliła nam odzyskać konkurencyjność i wrócić na prowadzenie. Ale wynik równoważności różni się w zależności od obwodów. W Brnie wydaje mi się to trudniejsze. To tor, który na papierze nie pozwoli nam być najlepszymi. Jest wiele prostych linii, potrzeba dużo mocy. A ciśnienie 2,7 bara (z turbo, przyp. red.) to za mało, jeśli chodzi o moc. » Tiago Monteiro przewidział to jeszcze przed objęciem kierownicy: piąta runda nie oznacza pewnego zwycięstwa Seata. Wydaje się nawet, że w niedzielę Leonowi będzie trudno zdobyć duże punkty.
Już w porannych bezpłatnych sesjach treningowych BMW pokazało, że jest najszybsze. Na wciąż mokrym torze kierowcom daleko do najlepszych czasów. Jednak dwa z Seatów są szczególnie dalekie od swoich zwykłych przeciwników. Wrażenie, które potwierdziło się podczas drugiej sesji treningowej: BMW są szybsze. Sesja kwalifikacyjna jedynie potwierdza to, co było do tej pory widoczne. Francuski lider mistrzostw świata, Yvan Muller, został nawet wyeliminowany w Q1, podobnie jak Tiago Monteiro.
W drugiej fazie sesji kwalifikacyjnej najszybszy okazał się najpoważniejszy rywal Mullera w rankingach mistrzowskich, Augusto Farfus. BMW zabezpiecza szczyt pola startowego, a Priaulx i Zanardi uzupełniają podium. Chevrolety wdzierają się do pierwszej dziesiątki (po rozczarowującym weekendzie w Hiszpanii), a Larini i Menu zajmują 10. i 4. miejsce. Seat ogranicza obrażenia za pomocą 8. i 5. pozycji Rydella i Tarquiniego. Jednak pierwszy niedzielny wyścig wydaje się już obiecany BMW.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)