Puchar Europy Samochodów Turystycznych będzie dzielić się kosztami z WTCC trzykrotnie w Monza (11 marca), Walencji (1 kwietnia) i Salzburgu (20 maja), a finał odbędzie się solo w Imola 24 czerwca. Możliwość dzielenia przez szwajcarski zespół Maurer Motorsport padoku mistrzostw świata, który zajmował kilkakrotnie w latach 2006 i 2007 z Belgiem Vincentem Radermeckerem i Hiszpanką Marią de Villota. Następnie Beate Maurer wsiadła do Chevroleta Lacetti.
Dzięki powiązaniom nawiązanym z producentem zespół zbudował dwa Chevrolety Aveo zgłoszone do kategorii Super 1600 ETCC. „ Inicjatywa w 100% prywatna. Po prostu sprzedawaliśmy modele seryjne firmie Maurer, ale to oni odpowiadają za cały rozwój », zwierzył się autohebdo.fr Eric Nève, szef Chevroleta w WTCC. Aveo zostanie powierzone dwóm młodym rosyjskim kierowcom, Aleksandrowi Frolowi (21 lat) i Vadimowi Meshcheryakovowi (19 lat), odpowiednio mistrzom „Touring” i „National” w zeszłym sezonie w Mistrzostwach Rosji Samochodów Turystycznych.
W tym samym czasie, co Puchar Europy, samochody będą rywalizować w 2. lidze ADAC Procar w Niemczech. Świat znany Maurerowi, który był mistrzem w 2005 roku z Mathiasem Schläppim (MG ZS przy wsparciu technicznym West Surrey Racing) oraz w 2006 roku z Vincentem Radermeckerem (Chevrolet Lacetti).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)