Dorian Boccolacci: „Będę gotowy na przyszły rok”

Dorian Boccolacci zwrócił się do GT3 pod koniec kampanii Blancpain GT Series 2019 w Saintéloc Racing. Nowy kierunek kariery dla byłego kierowcy F2?
 

opublikowany 16/10/2019 à 15:41

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Dorian Boccolacci: „Będę gotowy na przyszły rok”

Dwie rundy Sprintu na torze Nürburgring i na Węgrzech oraz wielki finał w Barcelonie w r Wytrzymałość Puchar znalazł się w menu na zakończenie sezonu 2019 Doriana Boccolacciego na scenie GT3.

Reorientacja kariery w celu zaoferowania sobie przyszłości w fabryce producenta zgodnie z życzeniem kierowcy z Cannes. Aby odzyskać siły po przedwcześnie przerwanym doświadczeniu w FIA F2.

„Zacząłem ten rok, aby zdobyć doświadczenie i przygotować się na przyszły rok, zwierzył Francuza Barcelonie. Moim celem jest zostać oficjalnym pilotem i zarabiać na życie swoją pasją. Myślę, że mam zdolności.

Musimy podejmować właściwe decyzje i trafiać do odpowiedniego zespołu, z właściwymi kolegami z zespołu, którzy mogą mnie jak najszybciej nauczyć bycia kierowcą producenta w 2021 roku. To jest cel.

Jest też pomysł zrobienia LM P2. Pracuję na obu poziomach. Mam nadzieję, że tej zimy będę to kontynuować Trofeum Androsa. »

Dostosowanie Boccolacciego do tej kategorii przebiegło gładko w zespole Saintéloc Racing, który był w stanie zreorganizować swoje załogi, aby pomieścić Francuza wraz z Christopherem Haase i Simonem Gachetem, dwoma detektywami w tej kategorii, przy czym Niemiec jest jednym z najlepszych kierowców Audi Sport w obecnym kontynencie w Neuburgu .

„Mogę się od nich wiele nauczyć, a także jeździłem ze Stéphane Ortelli w pierwszych wyścigach sprinterskich” – wspomina Boccolacci. Nie przejmuję się tym i staram się uczyć stopniowo. Start w Sprintach pozwolił mi zdobyć doświadczenie przed przybyciem do Endurance i dążeniem do dobrego wyniku w Barcelonie (przedwczesne porzucenie w pierwszej godzinie).

Zmienia się sporo parametrów, zwłaszcza masa samochodu, którego masa zbliża się do 1 kg. To prawie dwukrotnie więcej jednomiejscowy. Zatem jeśli chodzi o reakcję samochodu, zwłaszcza przy zmianie kierunku, robi to dużą różnicę.

Jest ABS, kontrola trakcji... W jednomiejscowym samochodzie tego wszystkiego nie mamy. Poziom jest bardzo wysoki, wiele samochodów jest w stanie konkurować z przodu. Jechać szybko, może to być całkiem proste, ale jechać bardzo szybko, jest to bardziej skomplikowane. »

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz