Jak się czujesz po tym emocjonującym wyścigu?
Jestem bardzo rozczarowany i bardzo smutny. To drugie miejsce zdobyte w jednej z najcięższych, a nawet najtrudniejszych imprez wytrzymałościowych na świecie. Powinniśmy być z tego dumni, ale zajmie to trochę czasu. Na razie (po podium, przyp. red.) jest tylko smutek i rozczarowanie. Mamy wszystko do zwycięstwa, zespół i samochód. Zawsze mieliśmy dobrą przewagę, od jednej minuty do trzydziestu minut.
Czy kara jest odpowiednia?
Laurens popełnił błąd, nie zauważył żółtej flagi. Nie zyskaliśmy na tej sprawie czasu, ale straciliśmy pięć minut w boksach. Taka jest zasada, tak jest, ale jest to trudne.
Zdjęcia Wznawiamy nasz wyścig! Po 5 minutach i 32 minutach „stop & go” kosztowało nas zwycięstwo… ostatecznie drugie miejsce! To nadal najlepsze miejsce na ziemi, ale dzisiaj nienawidzę tego miejsca. @manthey_racing @PorscheRaces #n24h pic.twitter.com/z8iS5TEhNW
— Kevin Estre (@kevinestre) 23 czerwca 2019
Wykonaliście jeden z najbardziej spektakularnych manewrów tej edycji, aby w sobotni wieczór objąć prowadzenie. Czy możesz wyjaśnić to wyprzedzenie w połowie drogi na trawie?
W razie potrzeby wróciłem na górę Mercedes po pierwsze. Spóźniłem się 30-40 sekund. Skorzystałem z pierwszej okazji, która pojawiła się w Döttinger Höhe. Zabrałem jej odkurzacz, ale nieco dalej przed nią stał inny samochód. Ten wolny samochód jechał po prawej stronie toru, więc wiedziałem, że on (Dirk Müller) zamierza zjechać w lewo. Zaczęłam się przed nim przesuwać, ale gdy tylko zobaczył, że się poruszam, przesunął się znacznie bardziej, niż powinien.
Mamy nowego lidera, as @kevinestre w jego @manthey_racing @PorscheRaces wywierać presję @muellerdirk. Imponujące rzeczy! #24hNBR pic.twitter.com/z58avWREsp
— ADAC TOTAL 24h-Rennen Nürburgring (@24hNBR) 22 czerwca 2019
Już zdecydowałem, że pójdę w lewo. Zostałem tam. Między nim a trawą zostawił niecałe pół samochodu. Powiedziałem sobie, że muszę nalegać, zostałem do końca! Nie dotykaliśmy się, ale było w sam raz. To było niezłe wyprzedzenie, ale poza tym objęliśmy prowadzenie i od tego momentu je budowaliśmy.
Kiedy rozpoczynamy ostatnią sztafetę, o czym myślimy? Do zwycięstwa, które jest w zasięgu ręki, czy do pracy do wykonania?
Dałem wszystko. Starałem się zaliczać rundy kwalifikacyjne jedna po drugiej. Naprawdę chciałem podjąć całe ryzyko. Niestety byliśmy za daleko i wtedy pojawił się problem z oponami. Uspokoiliśmy się na ostatnim okrążeniu i powoli wracaliśmy. Kilka razy przechodziłem poboczem drogi i dwa lub trzy razy się przestraszyłem. Zespół bał się, że się rozbiję, więc uspokoili mnie przez radio.
Vous avez garé la Porsche loin du podium, w stylu Sebastiana Vettela po rzucie karnym w Kanadzie. Czy był link?
Organizatorzy postanowili umieścić mnie w parku zamkniętym. To nie jest tak Czarownica, bo moim zdaniem popełnił błąd i przyjął pięciosekundową karę. Dla nas jest to pięć minut i trzydzieści sekund.
Całodobowy Nürburgring
Piękna historia trwa dalej, Dacia Logan odbudowana i z powrotem na torze Nürburgring
0komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)