Później F1 (70 Grand Prix, 3. miejsce w Australii w 1995 r. za Footwork) i turystyki (WTCC, TCR itp.), Gianni Morbidelli zadebiutuje w nowej kategorii w 2020 roku rywalizując przez cały sezon Nascar Seria Whelen Euro.
Pochodzący z Pesaro zostanie dostosowany do Chevrolet nr 88 firmy CAAL Racing, udostępniony Maxowi Lanzie, zgłoszony do udziału w EuroNascar 2.
„Przystosowanie się do nowego samochodu i nowej serii zawsze zajmuje trochę czasu, mówi Morbidelli. Trzeba wiedzieć, jak zachować pokorę. Zwykle nie wyznaczam celów, ponieważ nie widzę przyszłości.
Najważniejsze dla mnie jest to, że mogę cieszyć się rywalizacją i pracą zespołu. Potem, kiedy dobrze się bawisz, rezultaty zwykle zaczynają przychodzić.
Mimo, że zajmuję się sportem motorowym od 40 lat, jest tu wielu silnych kierowców, którzy mają dużą wiedzę specjalistyczną na temat tych samochodów i mam nadzieję, że dzięki mojemu doświadczeniu uda mi się choć trochę przyspieszyć proces nauki. »
Morbidelli pozostaje w dwóch słabych kampaniach w WTCR (jedna trzecia sezonu zAlfa Romeo – Romeo Ferraris) oraz w TCR Europe za kierownicą Volkswagena Golfa GTI TCR należącego do WestCoast Racing, gdzie Transalpine zajął w mistrzostwach 13. miejsce.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)