GRT przedstawia swoje ambicje na rok 2021 i przyszłość

Gottfried Grasser, szef zespołu GRT, potwierdza ambicje swojego zespołu na rok 2021, jednocześnie patrząc w przyszłość na przyszłe wydarzenia.

opublikowany 18/04/2021 à 08:32

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

GRT przedstawia swoje ambicje na rok 2021 i przyszłość

IMSA, ADAC GT Masters, GT World Challenge Europe. Program austriackiego zespołu GRT na rok 2021 po raz kolejny pozostaje bogaty, nawet jeśli jego obecność na scenie sportów motorowych SRO w roku 2021 zostanie ograniczona do tylko jednego samochodu (w Silver Cup).

GT3 rzeczywiście zachowuje cały swój urok dla szefa zespołu Gottfrieda Grassera, który nie zamierza pozwolić, aby nadchodzące ważne wydarzenia w tej kategorii przeszły obok niego obojętnie. „Będziemy mieli drugi samochód dla Spa, ustawiony w kategorii Pro, – zwierzył się Austriak na włoskim padoku Monza, udając się we wskazanym kierunku Ogłoszenia pierwszego składu na rok 2021.

24 godziny to rzecz, której brakuje na naszej liście osiągnięć w tych mistrzostwach. Mamy długą historię związaną z tym wyścigiem i często udawało nam się wygrać bez powodzenia. Musimy zaznaczyć to pole. »

Zawsze fan wydarzeń i ducha amerykańskich wyścigów, menadżer zespołu, którego baza za Atlantykiem przeniosła się z Florydy do Detroit w pobliżu siedziby Squadra Corse, również nie kryje pewnych ambicji na mniej lub bardziej bezpośrednią przyszłość.

„Mamy opcję GTD Pro w przyszłym roku w IMSA, Grasser wyjaśnia. Później zdecydujemy, w której serii zagramy w Europie. Obecnie ADAC jest lepszym wyborem ze względu na konflikty dat ze Stanami Zjednoczonymi.

Le Mans jest również przedmiotem dyskusji. To pozostaje ostatecznym celem iw ciągu najbliższych dwóch lat wiele się zmieni. W Europie istnieje ryzyko, że aspekt gospodarczy będzie miał duże znaczenie. Prototyp jest również opcją. Ale zawsze powtarzam, żeby nie zapominać, skąd pochodzimy, więc pozostaniemy związani z naszą ulubioną marką, to coś, co chcę zachować. »

Gottfried Grasser nie boi się również przejść przez pudełko LM P2, nie chcąc jednak definitywnie opuścić GT3, koncepcji, w którą Austriak mocno wierzy.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz