Kontynuacja GT World Challenge Europe w 2022 r. Sprint i Wytrzymałość Puchar, zorganizowany przez Stéphane Ratel Organisation (SRO), został zaprezentowany w sobotę 4 września na marginesie imprezy na torze Nürburgring.
Właśnie niemiecki tor znika z programu Endurance. Tor Nürburgring, tradycyjnie odwiedzany przez GT3 od dziesięciu lat, ustępuje miejsca Hockenheim, zawsze w pierwszy weekend września.
Nie ma potrzeby określania innych zmian, ponieważ istnieje pięć rund zarówno w sprincie, jak i wytrzymałości. Francja nadal będzie czerpać korzyści z dwóch spotkań. Peleton Sprint Cup pojedzie do Nièvre koło Magny-Cours w dniach 13-15 maja, natomiast odmiana Endurance pojedzie do Paul-Ricard (3-5 czerwca) na pełną próbę przed 24-godzinnym biegiem w Spa, flagowym biegiem SRO (28-31 lipca).
SRO poinformowało również, że FFSA GT odbędzie się jako wyścig pomocniczy dla Sprintu GTWCE na torze Magny-Cours. Seria GT4 European Series rozpocznie się w Paul-Ricard.
2️⃣0️⃣2️⃣2️⃣ KALENDARZ 🗓
Jeśli coś nie jest zepsute, nie naprawiaj tego. W przyszłym roku dostarczymy więcej takich samych produktów, z jedną tylko zmianą w harmonogramie na ten sezon.
➡️ https://t.co/clnppRva5b#GTWorldChEu 🏁 @fanatec pic.twitter.com/g9GVCvsOVt
— Fanatec GT World Challenge Europe Powered by AWS (@GTWorldChEu) 4 września 2021 r.
Kontynuuj czytanie na te tematy:
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)