KTM X-Bow GT2 zatwierdzony do udziału w GT World Challenge Europe

KTM ogłosiło, że pierwsze dostawy KTM X-Bow w wersjach GTX i GT2 będą dostępne od jesieni przyszłego roku i potwierdziło, że GT2 jest zgodne z przepisami GT World Challenge Europe Sprint Cup.

opublikowany 05/05/2020 à 12:57

Dupuis

0 Zobacz komentarze)

KTM X-Bow GT2 zatwierdzony do udziału w GT World Challenge Europe

KTM aktywnie przygotowuje premierę X-Bow w wersjach GT2 i GTX. Jeśli GT2 jest planowane w nowej kategorii utworzonej przez SRO, GTX powinien być dostępny w różnych wyścigach GT, czy to w wyścigach sprinterskich, czy wytrzymałościowych.

Należy pamiętać, że Reiter i KTM wskazują, że GT2 powinno również kwalifikować się do GT World Challenge Europe Sprint Cup, przyłączając się w ten sposób do pierwszego pomysłu Stéphane’a Ratela i SRO Motorsports, aby połączyć rundy sprinterskie GT2 i GT3.

Wszystkie samochody, wyprodukowane we współpracy z Reiter Engineering, będą montowane w fabryce w Grazu (Austria).

„Przeanalizowaliśmy otoczenie konkurencyjne i opierając się na naszym doświadczeniu w projektowaniu pojazdów lekkich, byliśmy w stanie zoptymalizować koszty– oznajmił Hubert Trunkenpolz, członek komitetu zarządzającego austriackiej marki… Należy pamiętać, że te samochody mają stosunek masy do wydajności zwykle dostępny w segmencie supersamochodów.

Samochód oferuje także absolutne standardy w zakresie wydajności i bezpieczeństwa. Wspaniałą wiadomością jest także uzyskanie homologacji do zawodów GT World Challenge Europe Sprint Cup. »

KTM X-Bow wyposażony jest w 5-cylindrowy silnik Audi rozwijający moc 500 KM w wersji GTX i 600 KM w wersji GT2, co daje łączną masę 1000 kg. Potencjalni nabywcy mogą już zarezerwować modele sprzedawane w cenie 230 000 euro w wersji GTX i 294 000 euro w wersji GT2.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz