KTM aktywnie przygotowuje premierę X-Bow w wersjach GT2 i GTX. Jeśli GT2 jest planowane w nowej kategorii utworzonej przez SRO, GTX powinien być dostępny w różnych wyścigach GT, czy to w wyścigach sprinterskich, czy wytrzymałościowych.
Należy pamiętać, że Reiter i KTM wskazują, że GT2 powinno również kwalifikować się do GT World Challenge Europe Sprint Cup, przyłączając się w ten sposób do pierwszego pomysłu Stéphane’a Ratela i SRO Motorsports, aby połączyć rundy sprinterskie GT2 i GT3.
Wszystkie samochody, wyprodukowane we współpracy z Reiter Engineering, będą montowane w fabryce w Grazu (Austria).
„Przeanalizowaliśmy otoczenie konkurencyjne i opierając się na naszym doświadczeniu w projektowaniu pojazdów lekkich, byliśmy w stanie zoptymalizować koszty– oznajmił Hubert Trunkenpolz, członek komitetu zarządzającego austriackiej marki… Należy pamiętać, że te samochody mają stosunek masy do wydajności zwykle dostępny w segmencie supersamochodów.
Samochód oferuje także absolutne standardy w zakresie wydajności i bezpieczeństwa. Wspaniałą wiadomością jest także uzyskanie homologacji do zawodów GT World Challenge Europe Sprint Cup. »
KTM X-Bow wyposażony jest w 5-cylindrowy silnik Audi rozwijający moc 500 KM w wersji GTX i 600 KM w wersji GT2, co daje łączną masę 1000 kg. Potencjalni nabywcy mogą już zarezerwować modele sprzedawane w cenie 230 000 euro w wersji GTX i 294 000 euro w wersji GT2.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)