Zespół WRT nie pojedzie na pusty wyjazd na GT World Challenge Europe w 2020 roku. Belgijska struktura wystawi nie mniej niż sześć Audi R8 LMS GT3 z trzema modelami w każdej serii (Sprint i Wytrzymałość).
Vincent Vosse, szef zespołu, wskazuje, że jego plany musiały zostać zmodyfikowane ze względu na poród i Covid-19. „Ciężko pracowaliśmy i zrobiliśmy wszystko, co konieczne, aby walczyć o jak najlepsze miejsca.
Pandemia jeszcze się nie skończyła, trzeba będzie z nią jeszcze chwilę pożyć i zachować czujność – kontynuuje. Sporty motorowe będą inne, będą nowe zasady i nowe czynniki, które należy wziąć pod uwagę, a my będziemy musieli działać odpowiedzialnie i nie popełniać błędów. »
W Sprint dwa samochody będą w klasie Pro. Połączeni zostaną Belgowie Dries Vanthoor i Charles Weerts (7. i 6. w 2019 r.), a także Kelvin van der Linde i Ryuichiro Tomita, którzy zadebiutują w Europie. Bracia Owega, przyzwyczajeni do VLN i niemieckiego ADAC GT4, ponownie zjednoczą się w Silver.
Jeśli chodzi o wyścigi wytrzymałościowe, nadzieje będą wiązać z zawodnikami dużego kalibru, takimi jak trio Bortolotti-Ineichen-van der Linde i Mies-Vanthoor-Weerts. W Silver będzie obecny Benjamin Goethe, syn kolekcjonera samochodów z Zatoki Perskiej, Roald Goethe, wraz z Rikiem Breukersem i Stuartem Hallem.
GT World Challenge Europe – wytrzymałość
#31 Mirko Bortolotti (IT) – Rolf Ineichen (CH) – Kelvin van der Linde (ZA) Pro
#32 Christopher Mies (DE) – Dries Vanthoor (BE) – Charles Weerts (BE) Pro
#33 Rik Breukers (NL) – Benjamin Goethe (DE) – Stuart Hall (GB) Srebro
GT World Challenge Europe – Sprint
#31 Ryuichiro Tomita (JP) – Kelvin van der Linde (ZA) Pro
#32 Dries Vanthoor (BE) – Charles Weerts (BE) Pro
#33 Hamza Owega (DE) – Jusuf Owega (DE) Srebro
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)