Rok po 24 godziny Le Mans, 24 Hours of Spa będzie z kolei obchodzić swoje setne urodzinye urodziny. To 76e edycja, zaplanowana na 26–30 czerwca 2024 r., rzeczywiście będzie upamiętniać setną rocznicę powstania ardeńskiego klasyka. Z tej okazji organizatorzy wydarzenia postanowili zmienić logo na „Specjalność 100-lecia”.
Ta nowa identyfikacja wizualna jest specyficzna dla stulecia, ale zachowuje „ wizerunek marki wydarzenia „. Logo o czystych liniach, zaprojektowane specjalnie dla modelu 76e edycja opiera się na logo zaprezentowanym w 2023 roku, z okazji przybycia nowego sponsora tytularnego Crowdstrike, ale także na belgijskich korzeniach wydarzenia i jego nowoczesności.
Wygląd znaczka z liczbą 100, ale także napisem „1924-2024” przypomina o wyjątkowym i historycznym charakterze wydania z 2024 r. Symbol, który zanurza entuzjastów w przeszłość.
To logo „wyjątkowych 100 lat”. będą wykorzystywane we wszelkiej komunikacji wydarzenia, ale także w ramach czasowej wystawy zbiorowej pt. „Galeria czasu”.
Logo stulecia już jest 👀
Dodaliśmy specjalny znaczek z okazji naszych 100-tych urodzin 🎂
Co o tym myślisz?
🗞️ https://t.co/AVIp5I6jsC #Spa24H 🇧🇪🎢 pic.twitter.com/R7hXRkEVqJ
- Crowdstrike 24 godziny spa (@24hoursofspa) 15 grudnia 2023 r.
CZYTAJ TAKŻE > SRO odsłania kalendarze, znamy termin Spa 24 Hours 2024
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)