LAMERA CUP – 30 godzin i jedno okrążenie później, przewidywanie Continental Racing zostało nagrodzone

W Jerez, po 790 przejechanych okrążeniach, Continental Racing wygrał najdłuższy wyścig w historii Pucharu Lamera. Z 26 zgłoszonych załóg linię mety przekroczyło 20.

opublikowany 29/08/2021 à 22:55

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

LAMERA CUP – 30 godzin i jedno okrążenie później, przewidywanie Continental Racing zostało nagrodzone

Zdjęcia: © Stéphane Azemard - Puchar Lamery

Zaczynając od pierwszej pozycji, Auto Leclerc by Asphalte (Orgeval, Gruau, Soave, Bouvet, Casals) stawiało sobie za cel powstrzymanie ataków swoich bezpośrednich prześladowców: Continental Racing (Fargier, Maire, Billet, Coue), Team Lamera (Couasnon, Wilfried, Thomas i Mattéo Merafina) oraz kwartet ETC Racing-1 (Dorchy, Autajon, Germes, Loy). Lamera #61 była jednak zmuszona zrewidować swoją strategię już od pierwszej godziny wyścigu.

Wina leży po stronie silnika, który cierpi na nadmierne zużycie oleju. Continental Racing wykorzystał sytuację i wysunął się na prowadzenie w wyścigu. Pozycja, którą zespół utrzymał do północy i nieprzewidziane przejście w żwirowni. Następnie zespół Lamera objął prowadzenie w wydarzeniu. Stała, wydajna załoga wybrała poważną opcję zwycięstwa. Niestety, ofiara błędu spóźnialskiego, zespół Lamera został zmuszony do wycofania się wkrótce po rozpoczęciu 24. godziny.

Dbając od początku imprezy o swój samochód, zwracając szczególną uwagę na jego zużycie paliwa, Continental Racing odzyskał następnie pierwsze miejsce i nie odpuszczał aż do szachownicy. Za nim, zespół ETC Racing-2 (Parsa, Dufour, Millara, Demigneux) zajął drugie miejsce po metodycznym podjeździe rozpoczętym z ostatniej pozycji (problem z turbodoładowaniem w kwalifikacjach).

Świetny występ, który umacnia załogę na pierwszym miejscu w tymczasowej klasyfikacji generalnej. Pomimo niepowodzeń Auto Leclerc firmy Asphalte uzupełnia podium. W kategorii Pro-Am zwycięstwo drużyny CTF-ABMomotozor (Bucaille, Rey, Debaud, Boutiller, Savouret, Cirette). W kategorii Gentleman zwyciężyła drużyna ADL Racing (Abric, Muller, Locatelli Vailhe).

Rankingi:

ELITE
1. G.Fargier, A.Maire, C.Billet, F.Coue (Continental Racing).
2. K.Parsa, O.Dufour, L.Millara, C.Demigneux (ETC Racing 2).
3. E.Orgeval, B.Gruau, T.Soave, JB Bouvet, JM Casals (L’Auto Leclerc by Asphalte).

PRO-AM
1. E.Bucaille, JP Rey, S.Debaud, Y.Bouteiller, F.Savouret, S.Cirette (CTF-ABMomotozor).
2. JP.Giudicelli, F.Da Silva, P.Bernardi, A.Meissonnier (CTF Ellipse).
3. N.Beraud, G.Poret, M.Corbie, T.Boust (etap wyścigowy CTF).

PAN
1. M.Abric, E.Muller, F.Locatelli, C.Vailhe (zespół ADL Racing).
2. E.Haussberger, Y.Depp, K.Provost, M.Baumel, P.Martins (JCL Scania).
3. M.Ode, M.Devos, PH.Maxime, R.Sabatier, P.Goehen (West Motor by ETC).

Jeana-Philippe'a Laurenta

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz