Puchar Lamera – w Dijon pole position zdobywa zespół Continental Racing

W najbliższy weekend na torze Dijon-Prenois odbędzie się finał Lamera Cup, w którym w ośmiogodzinnym wyścigu weźmie udział 30 załóg i 99 kierowców. W kwalifikacjach najszybszy był Continental Racing.

opublikowany 22/10/2021 à 22:16

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Puchar Lamera – w Dijon pole position zdobywa zespół Continental Racing

W chłodny dzień w Dijon Lamera Cup przetestował w ten piątek nowy format kwalifikacji, który, jeśli opinie zespołów będą pozytywne, stanie się normą w przyszłym roku. Pierwsza składa się z dwóch 17-minutowych sesji, z których każda jest prowadzona przez innego kierowcę w każdej załodze. Te pierwsze 34 minuty pozwalają, po zsumowaniu najlepszych czasów każdego kierowcy, na ustalenie klasyfikacji Scratch.

Następnie odbędzie się Superpole, w którym weźmie udział 15 najszybszych samochodów. Kolejność początkowa tego Superpole jest ustalana w drodze losowania. Lamery wyruszyły dwójkami w odstępie 30 sekund, aby przejechać trzy okrążenia z jednym latającym okrążeniem, które określiło ich pozycję na polach startowych. Dyskretny podczas pierwszych wolnych treningów (13. raz), skuteczniejszy w EL2 (4. raz), Continental Racing (nr 40) zdobył pole position na swoim rodzimym terenie. Trzecie w tymczasowej klasyfikacji generalnej, matematycznie wciąż walczące o tytuł, trio Fargier, Maire, Billet wyprzedza Lamera Scania France (nr 41 – Darne, Portmann, Hausberger, Guignard), najlepszego reprezentanta kategorii Pro w siatce. Lider mistrzostw od ostatniego spotkania w Misano, Auto Leclerc by Asphalte (nr 61 – Orgeval, Gruau, Casals), wystartuje z 3. pozycji.

Lamera nr 62 z Team Lamera (Couasnon, Wilfried, Thomas i Mattéo Merafina) kończy drugi rząd. Również w walce o tytuł w 2 roku trio ETC Racing 2021 – Parsa, Dufour, Demigneux – musi zadowolić się ósmym razem. Lider kategorii Pro-Am, trio CTF Racing Stage (Beraud, Poret, Boust) będzie próbowało zdobyć swój pierwszy tytuł Lamera Cup startując z 2. miejsca. Najlepszy reprezentant kategorii Gentleman, RAR Team (Lamera nr 8 – Harang, Roméo i Raffaele Zanato) ustanowił 9. najszybszy czas.

KWALIFIKACJE

ELITE

1. Continental Racing (Fargier, Maire, Billet), 2. L’Auto Leclerc by Asphalte (Orgeval, Gruau, Casals), 3. Team Lamera (Couasnon, Wilfried, Thomas i Mattéo Merafina).

PRO-AM

1. Scania France (Darne, Portmann, Hausberger, Guignard), 2. Triangle Guest (Monti, Stéphane i Emma Clair), 3. Castelmore Racing (Nagels, Verhaeren, Janssens).

PAN

1. RAR Team (Harang, Raffaele i Roméo Zanato), 2. Les Vikings by Asphalte (Marie, Julien i Jean-Marc Bussolini), 3. Trójkąt Rodan-Alpy (Derossi, Pacreau, Cesareo)

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz