Startując z pole position, Continental Racing miał nadzieję położyć kres tradycji, że zawody w Var nie są udane dla załogi. Zmarnowany wysiłek. Po przeciętnym starcie, który spowodował, że Lamera nr 40 spadła o trzy miejsca jeszcze przed pierwszym zakrętem, w samochodzie wystąpiły problemy z alternatorem i akumulatorem, zanim zepsuty wahacz koła położył kres gehennie załogi w ostatniej godzinie wyścigu. Jedynym pocieszeniem dla Continental Racing był czas 2.19.773, najlepsze okrążenie w wyścigu i nowy rekord Lamery w Le Castellet. Z drugiej strony, będziemy pamiętać bardzo dobrą walkę o zwycięstwo pomiędzy L'Auto Leclerc by Asphalte (Orgeval, Casals, Valensi), Team Lamera (Couasnon, Wilfried, Thomas i Matteo Merafina) oraz trio ETC Racing 1 (Dufour, Parsa, Demigneux ), trzy samochody przekraczające linię mety w tej kolejności. Po 37 okrążeniach pierwsze dwa dzieliło zaledwie 104 sekund.
Za Team TTM 75 (Di Ducca, Soave, Samarianov) plasujemy się na 4. miejscu. Występ nie odzwierciedlający potencjału załogi, który kara za nieprzestrzeganie ograniczeń toru spadających na starcie wyścigu znacznie opóźni. Wśród dobrych niespodzianek tego wyścigu zapamiętamy konkurencyjność kategorii Pro-Am, pierwszej szóstki w tej kategorii, sklasyfikowanej od 6 do 12 miejsca w klasyfikacji generalnej, kończącej na tym samym okrążeniu, zaledwie trzy okrążenia za liderami. Zwycięstwo w klasie należy do trio CTF Corpoboost (Poret, Corbie, Boust). O podium w kategorii Gentleman zadecydowały także trzy załogi, które ukończyły wyścig na tym samym okrążeniu, a zwyciężył Team GFC (Guignard, Kapoussouzian, Fouque, Gonzalez).
Start drugiego wyścigu weekendu w najbliższą niedzielę o 9:30.
W Castellet Jean-Philippe Laurent
WYNIKI :
ELITE
1 – Orgeval, Casals, Valensi (L’Auto Leclerc by Asphalte).
2 – Couasnon, Wilfried, Thomas i Matteo Merafina (zespół Lamera).
3 – Dufour, Parsa, Demigneux (ETC Racing 1).
PRO-AM
1 – Poret, Corbie, Boust (CTF Corpoboost).
2 – Bucaille, Bouteiller, Bros (Buc-And-Co).
3 – Rollinger, Dumont, Delpit, Bruckner (tor wyścigowy Rollinger TEC).
PAN
1 – Guignard, Kapoussouzian, Fouque, Gonzalez (zespół GFC).
2 – Kukki, Peau, Léo i Daniel Hubert (Fast Kukki Racing).
3 – Peyrard, Mengolli, Galland (West Motors firmy ETC).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)