Historyczny angielski tor w Brands Hatch przechodzi obecnie dużą falę prac w ramach przygotowań do sezonu 2020.
Głównym obszarem, którego to dotyczy, jest koniec prostej Clearways prowadzącej do ostatniego zakrętu Clark Curve. Strefa ulgi Clearways zostanie gruntownie przeprojektowana, a bariery i ogrodzenia Armco zostaną usunięte z toru. Znacznie powiększono także łapacz żwiru.
„Ten duży projekt jest niezwykle pozytywny i znacznie zwiększa bezpieczeństwo zawodników, zarówno w wyścigach samochodowych, jak i wyścigach motocyklowych, komentuje Mike Groves, menadżer toru. Dzięki temu rozwiązaniu znacznie zwiększy się rozmiar łapaczy żwiru w Clearways i Clark Curve, ale widzowie nadal będą mogli oglądać z tego obszaru, jeśli sobie tego życzą. »
Prace zostaną zakończone przed pierwszą imprezą w 2020 r. w Brands Hatch, czyli Mistrzostwami Rowerowymi BMCRC-MRO 2020 (7–8 marca). GT World Challenge Europe (Sprint Cup) i DTM w tym roku odwiedzi także tor w Kent.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)