Piętnaście dni po rundzie w Porto, podczas której mistrzostwa WTCC obchodziły swój setny wyścig, gracze wracają na tory na spotkanie Brands Hatch. Lider klasyfikacji generalnej Yvan Muller dobrze zna angielski tor. W ubiegłym roku, w drodze po swój pierwszy tytuł mistrza świata WTCC, pod koniec weekendu przejął prowadzenie od Gabriele Tarquiniego.
W tym sezonie na torze w południowo-wschodnim Londynie pojawia się już na czele. Gabriele Tarquini jest jego najbliższym konkurentem, ale za Augusto Farfusem (BMW) nie zamierza pozwolić dwóm kierowcom Seata uciec. Mając 15 punktów straty do Mullera, Farfus chce w ten weekend zbliżyć się do prowadzenia. „ Muszę osiągnąć dobry wynik na tym dużym torze. Zdobycie nowych punktów będzie bardzo ważne. Mógłbym wtedy wywierać presję na kierowców przede mną w klasyfikacji kierowców. – powiedział Farfus.
Kierowcy Seata i BMW będą również mieli równe prawa w zakresie balastu. Obie marki będą zatem przewozić dodatkowe 40 kg, czyli maksymalną możliwą wagę. Chevrolet Cruze zostanie ukarany jedynie 10 kg. Wreszcie nowa Łada Priora, która została zaprezentowana w Porto w rękach Jamesa Thompsona, zostanie lżejsza o 20 kg.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)