WTCC nie wydało swojego werdyktu

Ponieważ w sezonie pozostały cztery wydarzenia, w WTCC nic nie zostało jeszcze przesądzone. Jeśli Yvan Muller (Seat) poprowadzi mistrzostwa, ścigający nie powiedzieli ostatniego słowa, tak jak Augusto Farfus (BMW), który dzięki zwycięstwu w Brands Hatch w połowie lipca wrócił do sześciu punktów.

opublikowany 07/08/2009 à 11:40

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

WTCC nie wydało swojego werdyktu

Kierowcy biorący udział w Mistrzostwach Świata Samochodów Turystycznych wykorzystują obecnie przerwę letnią na różne zajęcia. Jeśli Tiago Monteiro (Seat) wziąłby udział w rundzie Le Mans W ubiegły weekend na torze w Portimao Nicola Larini (Chevrolet) ciężko pracował w czwartek w pobliżu Zolder, aby przeprowadzić sesję testową w celu kontynuacji prac nad Cruze.

Pozostali cieszą się kilkoma dniami zasłużonego urlopu przed rozpoczęciem sezonu w domu. Do końca sezonu pozostały cztery spotkania, a bohaterowie będą mieli dzień w terenie, który zapowiada się bardzo ekscytująco. Zgrupowani w sześć punktów, pierwsi trzej w klasyfikacji generalnej będą mogli powalczyć o zwycięstwo już w pierwszy weekend września na torze Oschersleben w Niemczech. Dzięki dwóm zwycięstwom podczas dwóch ostatnich spotkań Augusto Farfus (BMW) powrócił tym samym na pozycję lidera mistrzostw, wspinając się na szczyt rankingu najbardziej zwycięskich kierowców WTCC z 12 zwycięstwami od 2005 roku.

Drugi w mistrzostwach Gabriele Tarquini (Seat) również chciałby dorównać swojemu koledze z drużyny. W połowie lipca na torze Brands Hatch odebrał Yvanowi Mullerowi kolejne dziewięć punktów dzięki zajęciu czwartego i trzeciego miejsca, podczas gdy francuski kierowca miał trudności ze zdobyciem dwóch małych punktów w dwóch wyścigach. Zapowiada się zatem zacięta walka do samego końca w mistrzostwach kierowców, ale także w klasyfikacji producentów. Rzeczywiście, z 27 punktami zdobytymi w Anglii, BMW zbliżyło się do Seata z dziesięcioma punktami w mistrzostwach i nie zamierza na tym poprzestać.

Samochody BMW, już najszybsze w Brands Hatch, powinny nadal być groźne na własnym torze w Oschersleben. Zwycięzca dwóch wyścigów w 2008 roku wraz z Augusto Farfusem i Félixem Porteiro, producent śmigieł, spróbuje zniwelować różnicę w obu mistrzostwach, ale będzie musiał uważać na Chevroleta Cruze, który jest o 10 kg lżejszy. Następnie pod koniec września kierowcy udają się do Imoli, a następnie udają się dalej na wschód, aby wziąć udział w dwóch ostatnich imprezach sezonu. Następnie karawana WTCC zatrzyma się w Okayamie, aby wziąć udział w japońskiej rundzie mistrzostw przed finałem sezonu na ulicach Makau pod koniec listopada.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz