Przed pierwszymi 8 godzinami zawodów w Indianapolis (3–4 października) stoi trudne zadanie wznowienia sezonu Intercontinental GT Challenge 2020 (IGTC) przerwane na osiem miesięcy ze względu na Covid-19. Po inauguracyjnym wydarzeniu Bathurst 12 Hours (wygrał Bentley), kierując się w stronę bramki z 23 samochody, w tym 13 GT3 i 12 GT4.
En GT3, obecnych będzie siedem różnych marek. Francuz Jules Gounon, Belg Maxime Soulet i południowoafrykański Jordan Pepper będą zrzeszeni w firmie Bentley w imieniu K-Pax Racing.
BMW wyśle dwa M6 ze swoim flagowym zespołem IGTC, Walkenhorst Motorsport. Numer 34 będzie wspólny dla Augusto Farfusa, Nicky'ego Catsburga i Connora de Philippi, natomiast numer 35 będzie zarezerwowany dla Martina Tomczyka, Nicka Yelloly'ego i Davida Pittarda.
Zaangażowanie Ryana Briscoe będzie monitorowany w Ferrari 488 treningu Vital Speed, nawet przy regularnym wejściu Imsa będzie musiał ewoluować dzięki dwóm srebrnym kierowcom (Jeffowi Westphalowi i Trevorowi Baekowi).
Le Drużyna WRT będzie liczyć na Mirko Bortolottiego i Markusa Winkelhocka w Audi R8 LMS ze srebrnym Spencerem Pumpelly. Oficjalny zespół Wyścigi Hondy będzie miał duże ambicje z trio Mario Farnbacher-Dane Cameron-Renger van der Zande.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)