Denny Hamlin niepokonany w Pocono

Denny Hamlin, główny lider wyścigu Pocono, musiał utrzymać przewagę podczas licznych wznowień, które kończyły zawody.

opublikowany 07/06/2010 à 09:17

Artykuł wstępny

0 Zobacz komentarze)

Denny Hamlin niepokonany w Pocono

Jeśli przywykliśmy czasem mówić „nie należy się spóźniać” na emocjonujące wydarzenia sportowe, tym razem w Pocono było zupełnie odwrotnie. Wszystko wydarzyło się pod koniec wyścigu, znacznie później niż oczekiwano, z powodu opóźnienia w rozpoczęciu wyścigu spowodowanego kaprysami nieba.

Nie ma zbyt wiele do powiedzenia, skoro do końca pozostało niecałe 50 okrążeń. Denny Hamlin jest cichym przywódcą i zmierza w stronę niemal pewnego zwycięstwa, gdy okres neutralizacji wszystko zrujnuje. Denny Hamlin bardzo dobrze poprowadził wznowienie wyścigu na 42 okrążenia przed metą, ale wszystko trzeba było powtórzyć, ponieważ kilka sekund później Casey Mears popełnił błąd i doprowadził do kolejnej neutralizacji.

Nowy start na 35 okrążeń przed końcem: Kyle Busch próbuje zyskać przewagę nad swoim kolegą z zespołu Gibbs Racing, Dennym Hamlinem. Ten drugi udaje się utrzymać na prowadzeniu, ponownie wystartować, ale końcówkę wyścigu ponownie zakłóca wypadek. David Ragan posyła Jamiego McMurraya na mur, wywieszona jest żółta flaga i wielu kierowców zjeżdża do pit stopu.

Klasyfikacja na czele wyścigu została wywrócona do góry nogami i po ponownym uruchomieniu na 29 okrążeń przed metą Kurt Busch utrzymał kontrolę nad wyścigiem, wyprzedzając Sama Hornisha Jr i Tony'ego Stewarta. Po ponownym uruchomieniu, na 22 okrążenia przed metą, Sam Hornish Jr wyprzedza Juana Pablo Montoyę i Tony’ego Stewarta. Denny Hamlin, który nieco wcześniej wystartował z ósmego miejsca po zmianie opon, szybko awansował.

Hamlin wraca do Montoyi i mija go, podobnie jak Kyle Busch kilka sekund później. Dwóch kierowców Gibbs Racing jest coraz częściej obecnych z przodu. Denny Hamlin powraca do dwójki czołowych postaci. Na 15 okrążeń przed końcem wyprzedził Tony’ego Stewarta, po czym zmierzył się z liderem, Samem Hornishem Jr., którego udało mu się wyprzedzić.

Hamlin znów jest na czele, ten wyścig jest jego! Jednak wypadek, który miał miejsce niecałe dwa okrążenia przed metą, jeszcze bardziej zakłócił jego postęp. Kevin Harvick i Joey Logano dotykają się, ten ostatni podczas przechodzenia wypuszcza chmurę dymu, ale udaje mu się ominąć ścianę. Nie zapobiega to dalszej neutralizacji.

Podczas ostatniego restartu, dwa okrążenia przed metą, Denny Hamlin natychmiast uzyskał przewagę nad Kyle’em Buschem, który zdołał powstrzymać Tony’ego Stewarta i Kevina Harvicka. Nadchodzi ostatnie okrążenie, zbliżamy się do mety na jednym pliku? Jednak Kasey Kahne popełnia błąd na trawie, próbując wyprzedzić Allmendingera i przejeżdża przez środek peletonu. Został potrącony przez Marka Martina i spowodował ogromny karambol, w którym wzięło udział około dziesięciu samochodów.

Podczas gdy Joey Logano po wyścigu szuka wyjaśnień u Kevina Harvicka, Denny Hamlin może delektować się zwycięstwem, świętowanym w pewnym zamieszaniu. Po drugie, Kyle Busch daje zespołowi Joe Gibbs Racing dublet. „ Myślałem, że zmierzamy w kierunku cichego zwycięstwa, a kiedy zobaczyłem, że idziemy na strzelaninę (dodatkowe rundy), mocno się zdenerwowałem, zwierza się Hamlinowi. Na szczęście miałem świetny samochód, który był bardzo wydajny w najlepszym momencie, pod koniec wyścigu. »

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz