Hamlin oswaja Truexa Jr. przed drutem w Bristolu

Wewnętrzny pojedynek Joe Gibbs Racing zakończył się na korzyść Denny’ego Hamlina, który potrafił lepiej kierować ruchem na torze niż jego kolega z drużyny Martin Truex Jr.

opublikowany 18/03/2024 à 09:40

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Hamlin oswaja Truexa Jr. przed drutem w Bristolu

©NASCAR Media

  • Po trzech edycjach sezonu zasadniczego rozgrywanych na dirtach – słynnym dirtach – Bristol powrócił do Pucharu Series w tradycyjnej formie. I jedyne, co możemy powiedzieć, to to, że „Ostatnie wielkie Koloseum” zarezerwowało swoją część niespodzianek dla zawodników, zaskoczonych torem, który był bardzo ścierny z oponami. Goodyear zapewnił jednak zespołom ten sam asortyment opon, co podczas ostatniego wyścigu, który odbył się tam we wrześniu ubiegłego roku w ramach etapów końcowych.
  • Ale tym razem guma nie chciała nic słyszeć, mając ogromne trudności z przeciwstawieniem się asfaltowi Bristolu. W ten sposób osady marmuru sprawiły, że górna część short-tracka stała się nieprzejezdna, pozbawiając kierowców linii wyścigowej na całe 500 okrążeń. Przerodziło się to zatem w wyścig o zarządzanie i w tej grze najsilniejsi byli przedstawiciele Joe Gibbs Racing (383 wszystkich na czele), a w szczególności Denny Hamlin i Martin Truex Jr.
  • Na 17 okrążeń przed szachownicą ostatnie miasto zdołało odzyskać prowadzenie, ale musiało później stracić fragment w starciu z Dennym Hamlinem, który dobrze radzi sobie w korku i zawsze jest z dala od incydentów wyścigowych. Ostatecznie Floridianin okazał się zbyt mocny dla swojego kolegi z drużyny i dobiegł do mety z przewagą 1. Potrójny zwycięzca na miejscu Brad Keselowski (RFK Racing) nie mógł na nic liczyć, zajmując trzecie miejsce z czasem 083.
  • « Gdy tylko zamienił się w wyścig dotyczący zarządzania oponami, wiedziałem, że mamy szansę, podkreślił człowiek z 52 sukcesami w NASCAR (13e w klasyfikacji historycznej). Oczywiście weteran Martin również wiedział, jak to zrobić. Mieliśmy świetny samochód, świetny zespół. Mechanicy przez cały dzień w boksach wykonywali fenomenalną robotę. Nie mogę o nich powiedzieć wystarczająco dużo. Miło jest wygrać w Bristolu. » Wszystko to przy kilku buczeniach ze strony widzów, których postanowił uspokoić, dając im znak 1. Wystarczająco, aby nadać swojemu zwycięstwu nieco więcej smaku.

CZYTAJ TAKŻE > Daniil Kvyat wkrótce poprowadzi NASCAR na torze Circuit of the Americas

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz