Komisarze Nascar zmusił wiele zespołów do zainstalowania nowych klap dachowych w swoich samochodach Sprint Cup i Nationwide w Daytona, uznając je za nielegalne. Urzędnicy podejrzewali, że zaangażowane zespoły próbowały przybrać na wadze, aby zmierzyć się z owalem na Florydzie, zanim ostatecznie się poddały, podkreślając, że przestrzegano warunków bezpieczeństwa. Liderzy jednak chętnie zwracali uwagę, że zespoły nie mogą dotykać elementów bezpieczeństwa, zwłaszcza gdy mają one zapobiegać odlatywaniu samochodów, gdy kręcą się z dużą prędkością.
„Przyjrzeliśmy się temu pod każdym względem i zdecydowaliśmy, że nie będzie żadnej kary”.– skomentował Robin Pemberton, wiceprezes ds. konkurencji Nascar. „Po naszych inspekcjach ustaliliśmy, że aspekty bezpieczeństwa klap dachowych nie zostały naruszone i że konkurencja na torze nie miałaby na to wpływu. Będziemy współpracować z producentem tych klap (oddział Roush Industries) i zespołami w celu oceny i optymalizacji systemu instalacyjnego, przeglądając proces jako całość i przekazując warsztatowi wszelkie poprawki, które należy wprowadzić. »
Wśród zaangażowanych kierowców nadal było 16 kierowców Sprint Cup: Greg Biffle, Carl Edwards, Ricky Stenhouse Jr., Trevor Bayne, Aric Almirola, Marcos Ambrose, Brad Keselowski, Joey Logano, Matt Kenseth, Kyle Busch, Denny Hamlin, Michael Waltrip , Clint Bowyer, Martin Truex Jr., Jamie McMurray i Casey Mears.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)