Zwycięstwo nie było łatwe dla Tony’ego Stewarta, który często łapał swoich przeciwników, którzy byli od niego szybsi na torze. Jednak jego zespół, a w szczególności szef załogi Darian Grubb, wybrał zwycięską strategię, opóźniając tankowanie Chevroleta Impala nr 14.
Tony Stewart mógł skorzystać z czystego powietrza na 17 okrążeń przed metą, co pozwoliło mu chronić swoją pozycję przed atakami goniącego go Carla Edwardsa. „ To zdecydowanie najlepszy samochód, jaki kiedykolwiek tu miałem – chciał wyjaśnić. „ To był naprawdę fajny wyścig, ponieważ w zależności od okrążenia mogliśmy być daleko lub przed nami. Ogłosiłem szefowi załogi, że podczas testów czasami byłem tu szybszy niż kiedykolwiek. Jeśli w wyścigu byliśmy na dobrej pozycji i mieliśmy w miarę czyste powietrze, byliśmy w stanie powiększyć przewagę. ".
Wszyscy czterej producenci uplasowali się w pierwszej szóstce, którą uzupełnił Jeff Burton (Richard Childress Racing), któremu niewiele brakowało do podium. Za nim plasują się Kyle Busch (Joe Gibbs Racing) i Kurt Busch (Penske Racing), którzy zapewniają sobie miejsce w Chase, zyskując dwa miejsca w mistrzostwach, i zajmują ósme miejsce.
Tony Stewart również zyskuje dwie pozycje i zajmuje czwarte miejsce w mistrzostwach. Nascar Sprint Cup, ale nie tylko oni, bo Jimmie Johnson również zyskuje dwa miejsca i zajmuje siódme miejsce, tracąc 14 punktów do Jeffa Burtona. Kierowcy będą mogli ponownie podjąć decyzję w najbliższy weekend podczas wyścigu w Richmond w Wirginii.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)