Pakiet aerodynamiczny ze zmniejszoną siłą docisku na krótkich owalach i torach drogowych w roku 2020

Dążąc do osiągnięcia lepszej rywalizacji na torze, Nascar w 2020 roku zmniejszy docisk aerodynamiczny na torach drogowych i na krótkich owalach.

opublikowany 15/01/2020 à 08:38

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Pakiet aerodynamiczny ze zmniejszoną siłą docisku na krótkich owalach i torach drogowych w roku 2020

Umieść pilota z powrotem w centrum debat. Można by w pewnym sensie podsumować wolę urzędników Nascar dotyczącą decyzji o zmniejszeniu docisku aerodynamicznego samochodów podczas rund na krótkich owalach i torach drogowych w sezonie 2020 w serii Cup.

To także powrót do przeszłości, ponieważ ten nowy pakiet aerodynamiczny będzie mocno przypominał ten stosowany w latach 2017 i 2018 w amerykańskiej serii. Konkretnie, zmiany te będą miały wpływ tylny spojler, który zostanie zmniejszony z 20 do 7 cm, gdy wyprzedzenie przedniego splittera wzrośnie z 5 cm do nieco ponad pół centymetra.

Na chłodnicę wpłynie również usunięcie pionowej kratki, aby zmniejszyć podparcie przedniej części. Wymiary grzejnika nie ulegną jednak zmianie.

Zmiany te zostaną zastosowane na owalnych torach w Bristolu, Dover, Martinsville, New Hampshire, Phoenix i Richmond. Dotyczy to również trzech tras drogowych Sonoma, Watkins Glen i „Roval” w Charlotte.

 

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz