Umieść pilota z powrotem w centrum debat. Można by w pewnym sensie podsumować wolę urzędników Nascar dotyczącą decyzji o zmniejszeniu docisku aerodynamicznego samochodów podczas rund na krótkich owalach i torach drogowych w sezonie 2020 w serii Cup.
To także powrót do przeszłości, ponieważ ten nowy pakiet aerodynamiczny będzie mocno przypominał ten stosowany w latach 2017 i 2018 w amerykańskiej serii. Konkretnie, zmiany te będą miały wpływ tylny spojler, który zostanie zmniejszony z 20 do 7 cm, gdy wyprzedzenie przedniego splittera wzrośnie z 5 cm do nieco ponad pół centymetra.
Na chłodnicę wpłynie również usunięcie pionowej kratki, aby zmniejszyć podparcie przedniej części. Wymiary grzejnika nie ulegną jednak zmianie.
Zmiany te zostaną zastosowane na owalnych torach w Bristolu, Dover, Martinsville, New Hampshire, Phoenix i Richmond. Dotyczy to również trzech tras drogowych Sonoma, Watkins Glen i „Roval” w Charlotte.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)