W pierwszej sesji kwalifikacyjnej sezonu różnice były niewielkie, ale to nie przeszkodziło Gabriele Tarquiniemu w umieszczeniu Seata Leona dla swojego zespołu Lukoil Racing na torze Monza przed Yvanem Mullerem, Robertem Huffem i Alainem Menu, trzema kierowcami Chevroleta. Jeśli Włoch skorzysta na lżejszym samochodzie, nadal zdobywa ważne punkty po sezonie skandalicznie zdominowanym przez kierowców amerykańskiego producenta.
Mistrz z 2009 roku był pierwszym, który był zaskoczony, gdy cierpiał na brak biegania. „Nie spodziewałem się, że po czwartkowych problemach będę na pole position”, komentuje opiekunka po tyczce. „Samochód był montowany w Monzy i jeździłem nim dopiero we wtorek. Wczoraj rano przejechałem tylko jedno okrążenie z powodu problemów z samochodem, ale potem jechałem bardzo dobrze. To fantastyczne być na pole position, zwłaszcza podczas zawodów krajowych. Będę jednak w stanie ocenić jedynie poziom konkurencyjności samochodu w wyścigu. »
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)