Wyzwanie GT World Challenge skupiające się na „konkurencji klientów” zainicjowane przez SRO Motorsports

SRO Motorsports uruchomi w 2019 r. konkurs World Challenge, umożliwiający markom rywalizację o nagrody pieniężne w ramach programów dla klientów, w tym Blancpain GT Series, Blancpain GT Series Asia i Pirelli World Challenge.

opublikowany 28/07/2018 à 10:37

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

Wyzwanie GT World Challenge skupiające się na „konkurencji klientów” zainicjowane przez SRO Motorsports

Równolegle z wyścigiem Intercontinental GT Challenge, zarezerwowanym dla marek, firma SRO Motorsports chciała nagrodzić programy Customer Racing różnych marek biorących udział w jej mistrzostwach GT3.

W ten sposób marki będą mogły zdobywać punkty za pośrednictwem zespołów swoich klientów i wszystkich kierowców sklasyfikowanych od platynowej do brązowej w trzech mistrzostwach Blancpain GT Series, Blancpain GT Series Asia i Pirelli World Challenge. Co dać nagrodę Światowe wyzwanie GT za najlepszy program Customer Racing.  

„Proponujemy tytuł (Intercontinental GT Challenge) za bezpośrednie wsparcie marek, bo doskonale wiemy, że zespoły rywalizujące w Intercontinental GT Challenge cieszą się w dużej mierze wsparciem producentów, a nawet są to oficjalne zespoły, podkreśla Stéphane Ratel, szef SRO Motorsports.

Ale nie na tym polega istota GT3, czyli programów klienckich. Dlatego zaproponowaliśmy, aby marki zdobywały punkty w tych trzech mistrzostwach nie tylko swoimi najlepszymi kierowcami, ale także wybranymi profesjonalistami i innymi kierowcami, aby zaoferować globalne wyzwanie w ramach „Customer Racing”. »

Więcej informacji zostanie podanych na marginesie finału sezonu Blancpain GT Series w Barcelonie.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz