Równolegle z wyścigiem Intercontinental GT Challenge, zarezerwowanym dla marek, firma SRO Motorsports chciała nagrodzić programy Customer Racing różnych marek biorących udział w jej mistrzostwach GT3.
W ten sposób marki będą mogły zdobywać punkty za pośrednictwem zespołów swoich klientów i wszystkich kierowców sklasyfikowanych od platynowej do brązowej w trzech mistrzostwach Blancpain GT Series, Blancpain GT Series Asia i Pirelli World Challenge. Co dać nagrodę Światowe wyzwanie GT za najlepszy program Customer Racing.
„Proponujemy tytuł (Intercontinental GT Challenge) za bezpośrednie wsparcie marek, bo doskonale wiemy, że zespoły rywalizujące w Intercontinental GT Challenge cieszą się w dużej mierze wsparciem producentów, a nawet są to oficjalne zespoły, podkreśla Stéphane Ratel, szef SRO Motorsports.
Ale nie na tym polega istota GT3, czyli programów klienckich. Dlatego zaproponowaliśmy, aby marki zdobywały punkty w tych trzech mistrzostwach nie tylko swoimi najlepszymi kierowcami, ale także wybranymi profesjonalistami i innymi kierowcami, aby zaoferować globalne wyzwanie w ramach „Customer Racing”. »
Więcej informacji zostanie podanych na marginesie finału sezonu Blancpain GT Series w Barcelonie.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)