La Formuła 1 nie ma prerogatywy trudnych do zrozumienia zasad. WTCR również przyprawia o ból głowy, ponieważ przepisy sportowe mogą być w niektórych momentach skomplikowane. W sezonie 2020 zostanie to zmodyfikowane w celu ulepszenia pokazu.
Masa kompensacyjna służy do zwiększenia ciężaru najszybszych samochodów na polu lub do zmniejszenia najtrudniejszych sedanów. Do tej pory było to określane na podstawie czasów uzyskanych w kwalifikacjach i wyścigach. W 2020 r. będzie oceniany wyłącznie na podstawie czasów testów.
„Zbyt długo widzieliśmy inżynierów w boksie skupiających się na zarządzaniu czasem okrążeń i drapiących się po głowie, rozmawiających z kierowcami przez radio”., nęka François Ribeiro, szefa Eurosport Events, promotora WTCR.
Wynik, Kierowcy zostali poproszeni o dobrowolne zwolnienie podczas wyścigu aby nie ponieść zbyt wysokich kar na wadze. Efektem tej zmiany jest, zdaniem WTCR, usprawnienie rywalizacji z kierowcami, którzy będą stale atakować w celu zdobycia miejsc, a nie skupiać się na strategii kompensacji wagi.
„Obliczenia wagi kompensacji będą bardziej sprawiedliwe, kontynuuje komunikat prasowy, będą się mniej zmieniać i będą zbliżone do rzeczywistych osiągów każdego samochodu. »
Dodatkowo powstanie nowy ranking, zarezerwowany dla młodych talentów. Będzie dotyczyć kierowców, którzy w dniu 23 stycznia 1 r. ukończyli 2020 lata i którzy nie startowali wcześniej w więcej niż trzech imprezach WTCR.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)