Współpraca pomiędzy Bamboo Engineering i Chevroletem rozpoczęła się w 2009 roku, kiedy zespół zgłosił się do BTCC, Brytyjskich Mistrzostw Samochodów Turystycznych, z Lacetti dla Harry'ego Vaulkharda. W następnym roku, nadal w Lacetti, zmierzyła się z mistrzostwami świata, a kierowca z Hongkongu Darryl O'Young był czołowym kierowcą w strukturze z siedzibą na Silverstone. W 2011 roku osiągnięto kamień milowy – tym razem Bamboo skorzystał z dwóch Cruze’ów wyposażonych w silnik turbo o pojemności 1,6 litra. Ponieważ nie zmienia się odnoszącego sukcesy zespołu, Richard Coleman odnowił kontrakt z Chevroletem, który zapewni mu dwa samochody korzystające z najnowszych rozwiązań opracowanych przez Ray Mallock Limited, podobnych do tych dostępnych dla Yvana Mullera, Alaina Menu i Roba Huffa , trzy oficjalne sterowniki amerykańskiego producenta.
« Kariera Cruze'a w ciągu ostatnich dwóch lat była pełna sukcesów i mamy pewność, że będzie ona kontynuowana w 2012 roku dzięki najnowszym osiągnięciom., nie może się doczekać Richarda Colemana. W zeszłym roku późno przejęliśmy Cruze w posiadanie i był on dostępny dopiero od drugiej rundy w Zolder. Wpływ na wydajność był natychmiastowy. Mamy już za sobą rok samochodowych doświadczeń i pewne jest, że w tym roku ponownie będziemy mogli powalczyć o tytuł Independent. » Jeśli piloci nie zostali jeszcze wyznaczeni, Coleman przyznał „ że trwają dyskusje ze szczytem. Mam nadzieję, że będziemy mogli je ogłosić w ciągu najbliższych dwóch tygodni– podsumował. W 2011 roku barwy zespołu reprezentowali Darryl O'Young i Japończyk Yukinuri Taniguchi.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)