Od razu nabrał tempa pierwszy sezon nowych przepisów Citroën na firmamencie dyscypliny. Reprezentacja Francji raczej nie będzie w stanie osiągnąć nic lepszego, ale zainteresowanie drugim ćwiczeniem, które rozpoczyna się pod koniec tygodnia na boisku aktualnego mistrza, Jose Marii Lopeza, rodzi dwa główne pytania.
Pierwsza odpowiedź znajdzie się w obecnych siłach. C-Élysée, którzy w związku z zaangażowaniem się w starą formułę lub oczekiwaniem na decyzję inwestycyjną skorzystali ze znacznie wygodniejszego niż u konkurencji czasu rozwoju w 2014 roku, czy zobaczą przeprojektowane Hondy Civic i Chevrolet Cruze, czy nowa Łada Vesta, dorównać ich skutecznością?
Drugie ważne pytanie rodzi się wewnętrznie dla trupy kierowanej przez Yvesa Mattona: jaka hierarchia zostanie ustalona w rankingach na sezon 2015? Yvana Mullera, najbardziej doświadczony, czy uda mu się dorównać Argentyńczykowi, autorowi mistrzowskiego posunięcia w swoim pierwszym sezonie, i sięgnąć po piątą koronę? I Sébastien Loeb, który w zeszłym roku pokazał, że w czystych osiągach jest mniej więcej na tym samym poziomie, czy poprawi swój poziom gry w wyścigu w peletonie, w sektorze, w którym nadal cierpi na pewien brak doświadczenia? Jakie role odegrają Chińczycy? Ma Qing Hua, czwartym pełnoetatowym oficjalnym kierowcą, a także prywatnym Mehdim Bennanim, zarejestrowanym w Sébastien Loeb Racing? Armada C-Élysée, która niewątpliwie wzmocni szanse Citroëna w mistrzostwach Producentów, ale która może równie dobrze urozmaicić szanse Kierowców...
Pełną prezentację WTCC 2015 znajdziesz w numerze 2001 AUTOhebdo, już dostępnym w wersji cyfrowej i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)