43-letni Yvan Muller jest na dobrej drodze do zdobycia czwartego tytułu mistrza świata WTCC. Gdy rozpoczęła się druga połowa sezonu podczas rundy w Portow miniony weekend kierowca Chevroleta Cruze 1.6T z ekipy RML miał 122 punkty przewagi nad swoim pierwszym prześladowcą. Ale jego przyszłość pozostaje niepewna. Jedną z dostępnych mu możliwości na przyszły rok jest tor Citroën, który w zeszłym tygodniu oficjalnie ogłosił swoje przybycie do tych mistrzostw. „Jak wszyscy, prowadzę negocjacje z Citroënem, ale minęły już dwa lata, rozpoznaje Mullera, z którym udzielił wywiadu TouringCarTimes. teraz Loeb zacznie ścigać się w WTCC i jestem za to częściowo odpowiedzialny: dałem mu możliwość prowadzenia i przetestowania mojego samochodu, aby zobaczyć, jak się czuje! ».
?Na przyszły rok chciałbym kierownicę fabryczną to pewne, ale kierownicę oficjalną trzeba wcześniej omówić, – kontynuuje Francuz. Bez tego nie będzie wystarczająco dużo czasu na zaprojektowanie i zbudowanie samochodu. » Muller nie uważa jednak Citroëna za jedyną opcję na rok 2014. „Jest Honda i jest jeszcze inny producent, który wciąż znajduje się na liście… Mógłbym też spróbować innych mistrzostw, myślę o GT lub rajdachkrzyż. Dzięki mojemu doświadczeniu w wyścigach na lodzie i samochodach turystycznych może to być świetna zabawa.”– podsumowuje.
Znajdź nasz plik na przybycie Citroëna do WTCC w najnowszym numerze AUTOhebdo nr 1916, już dostępnym na wszystkich platformach cyfrowych i w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)