Przede wszystkim z tej wymiany wyłania się prawdziwa wspólna pasja do wyścigów samochodowych, wykraczająca poza zaangażowanie marek i rozwój technologiczny wywołany obecnością w konkurencji.
Dla Philippe’a Mussatiego (dyrektora ds. konkurencji dla klientów Michelin) nagroda V de V Wytrzymałość Serie są okazją do opracowania nowych produktów, takich jak S410, w oparciu o powiązanie wydajności/wytrzymałości, przy jednoczesnym zastosowaniu prawdziwej logiki kontroli kosztów w sportach motorowych.
Zdaniem Christophe'a Decultota (dyrektora generalnego Hondy France) obecność marki w tych mistrzostwach opiera się na globalnej logice w stosunku do konkurencji i robi to od dziesięcioleci. Po ogłoszeniu powrotu Formuła 1 oraz udział dwóch oficjalnych Civiców w mistrzostwach WTCC, nie zapominając o LMP2 w wyścigach długodystansowych, całkowicie normalną rzeczą jest obecność także w innych mistrzostwach, takich jak V de V Endurance Series, które skupiają różne dyscypliny i pilotów z różnych środowisk, panowie kierowcy czy profesjonaliści.
Na koniec Eric Van de Vyver (promotor serii V de V Endurance) podkreślił swoje pragnienie zachowania „oryginalnego” ducha wyścigów samochodowych poprzez udane przyciągnięcie renomowanych partnerów, takich jak Michelin czy Honda, przy jednoczesnym zachowaniu rozsądnych budżetów, a zatem dostępnych dla jak najwięcej osób. Dlatego też Mistrzostwa Endurance Proto są doskonałym przykładem współpracy tych partnerów, a wydarzenie cieszy się dużym zainteresowaniem kierowców i producentów, którzy wykorzystują silnik Hondy w swoich prototypowych sportach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)