Puchar Lamera – Misano: Continental Racing i L’Auto Leclerc by Asphalt wywalczyli pole position

opublikowany 02/10/2021 à 14:30

Gonzalo Forbes

0 Zobacz komentarze)

Puchar Lamera – Misano: Continental Racing i L’Auto Leclerc by Asphalt wywalczyli pole position

Na przedostatnie spotkanie w sezonie Puchar Lamera odbędzie się we Włoszech i na torze Misano. W programie weekendu przewidziano dwa wyścigi po 5 i 7 godzin. Pierwszy mecz rozegrany zostanie w sobotę po południu. Na starcie z 27 samochodami Continental Racing startuje z pierwszej pozycji.

W sobotni poranek 2 godziny i 30 minut bezpłatnych treningów pozwoliły kierowcom ponownie odkryć tor Misano – tor, na którym Lamerowie ostatni raz ścigali się w 2019 roku, jeżdżąc wówczas na 18-calowych oponach Continental. Od 2020 roku w Lamerze montowane są 6-calowe opony Continental SportContact 19. Opona, która jest równie trwała, ale nieco bardziej miękka, co zapewnia dodatkową przyczepność samochodom. W połączeniu z całkowitym odnowieniem nawierzchni włoskiej trasy przeprowadzonym w marcu 2020 r., wszystko to przekłada się na znaczną poprawę czasów, wynoszącą około czterech sekund na suchej nawierzchni.

Kwalifikacje – Wyścig 1

Najlepszy czas w treningach dowolnych, Continental Racing (nr 40 – kategoria Elite) kontynuował swoją dynamikę podczas kwalifikacji do wyścigu 1. Załoga Fargier, Maire, Coue zdobyła pole position po sesji naznaczonej kilkoma wydarzeniami poza trasą. Oprócz numeru 40 w pierwszym rzędzie znajduje się Auto Leclerc firmy Asphalte (Orgeval, Gruau, Casals). Pierwszy rząd zapowiada się wybuchowo, gdyż oba samochody zajmują odpowiednio 3. i 2. miejsce w klasyfikacji generalnej przed Misano. Będziesz także musiał uważać na prędkość Team Lamera (Couasnon, Wilfried, Thomas, Mattéo Merafina), 4. miejsce. Lider mistrzostw, ETC Racing 2, wystartuje z 7. pozycji.

W kategorii Pro-Am bardzo dobry występ załogi Race Track Rollinger TEC (Rollinger, Delpit, Bruckner, Giraudi), aktualnie zajmującej 2. miejsce w swojej klasie, która ustanowiła 3. najlepszy czas sesji. Jego bezpośrednimi prześladowcami w kategorii Pro-Am są 6. miejsce (zespół Alma Racing (Tisseau, Lebrun, Marie) i 8. (zespół CTF Racing Stage (Beraud, Poret, Boust).

Najlepszy wynik w kategorii Gentleman uzyskało trio Ode, Barou, Levet (West Motors by ETC), które zajęło 12. miejsce na starcie. Wyprzedza zespoły Genius Water Racing (De Cnijf, Pevenage, Mouton) i JCL Scania (Haussberger, Depp, Provost, Bros). Lider klasyfikacji generalnej, zespół ADL Racing Team (Abric, Muller, Locatelli) zakończył te kwalifikacje na 17. pozycji, tuż za swoim bezpośrednim rywalem w wyścigu o tytuł Gentlemana, trio Lurol, Czimer, Sylvestre (Ange Barde Racing by ETC ).

Kwalifikacje – Wyścig 2

Sesja kwalifikacyjna pozwoliła także na ustalenie rozkładów jazdy do drugiego wyścigu (2 godzin), zaplanowanego na jutro, w niedzielę. Auto Leclerc by Asphalte (kategoria Elite) wystartuje z pierwszego miejsca. Z miejsc 7 i 48 wystartują pozostali najlepiej uplasowani na starcie przedstawiciele kategorii Elite, czyli drużyny TTM 3 (Di Duca, Rousseaux, Soave) i Team Lamera. Kolejny bardzo dobry występ zespołu Race Track Rollinger TEC (kategoria Pro-Am), który w drugim wyścigu wystartuje z 4. miejsca. Następnie należy przejść do 2. rzędu, aby znaleźć inne załogi Pro-Am z trio CTF Racing Stage (2. miejsce ) I

Alma Racing (8. miejsce). Trio Les Viking by Asphalte (Marie, Durand, Harang) zajmuje 10. miejsce i jest najlepszą załogą Gentleman. Wyprzedza załogę Genius Water Racing (12.) i Triangle Suisse (15.).

Jeana-Philippe'a Laurenta

Gonzalo Forbes

Odpowiedzialny za formuły promocji (F2, F3, FRECA, F4...). Niesiony dzięki łasce Franco Colapinto.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz