Rowe Racing skupi się na Nürburgring i Spa w 2022 roku

Rowe Racing wystartuje w tym sezonie BMW M4 GT3 w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring i 24-godzinnym wyścigu na Spa-Francorchamps

opublikowany 15/02/2022 à 13:49

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

Rowe Racing skupi się na Nürburgring i Spa w 2022 roku

Rowe Racing ogłosiło, że w tym sezonie wystartuje BMW M4 GT3 w 24-godzinnym wyścigu na torze Nürburgring i 24-godzinnym wyścigu na torze Spa-Francorchamps. W pięciu rundach mistrzostw weźmie także udział reprezentacja NiemiecWytrzymałość Pucharu Świata oraz dwa wyścigi z serii Nürburgring Endurance Series. Kierowcy zostaną ogłoszeni w późniejszym terminie. „Nie możemy się doczekać startu nowego BMW M4 GT3 w dwóch głównych europejskich wyścigach 24-godzinnych na torach Nürburgring i Spa w tym roku. powiedział szef zespołu Hans-Peter Naundorf. BMW M4 GT3 to zupełnie nowy samochód wyścigowy z najnowocześniejszą technologią i znacznie bardziej agresywnym wyglądem niż jego poprzednik. Wszyscy jesteśmy podekscytowani możliwością pracy z tym samochodem. Mamy nadzieję skorzystać z ulepszeń podwozia, tuningu i wydajności. Jednak mamy też świadomość, że przy tak nowym samochodzie nie wszystko dzieje się od razu. Wiele szczegółów staje się widocznych dopiero podczas trudnej wycieczki wyścigowej. Dla nas projekt nowego BMW M4 GT3 jest projektem długoterminowym i zawsze dotyczy wyścigów wytrzymałościowych. Weszliśmy w DTM w 2021 roku, ponieważ chcieliśmy wziąć udział w nowej erze serii GT3 i zobaczyć, jak nam to odpowiada. Jednak w ciągu ostatnich dziesięciu lat w ROWE RACING staliśmy się głównie zespołem długodystansowym. To tutaj możemy najlepiej wykorzystać nasze mocne strony – strategię, niezawodność i zarządzanie błędami. W tym roku i w latach następnych pojawiła się dla nas szansa ponownego wzięcia udziału w 24-godzinnym wyścigu w Spa, zgodnie z naszym zwykłym harmonogramem na Nürburgring. To właśnie motywowało naszą decyzję podjętą wraz z partnerami o udziale w GT World Challenge Europe Endurance Cup w 2022 roku.”

CZYTAJ TAKŻE > Prace na torze Spa-Francorchamps w formie wideo

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz