W ubiegły weekend w Kurytybie Robert Dahlgren swoim 30-litrowym, wolnossącym Volvo C2,0 w obu wyścigach uplasował się na 12. i 13. pozycji, co utrudniały mu problemy ze sprzęgłem. Chrstian Dahl, szef zespołu Volvo Polestar, powiedział, że jest zadowolony z występu swojego kierowcy. „ Spełniło to nasze oczekiwania i napawa optymizmem na resztę sezonu., powiedział. Nasi konkurenci z silnikami turbo mieli tę przewagę, że mogli skorzystać z większej mocy, zwłaszcza że znajdowaliśmy się na wysokości 1000 m npm, co według naszych obliczeń pozwoliło im zaoszczędzić 9/10 sekundy na obrót. Kiedy widzimy małe przerwy w siatce, pokazuje to, że nasze prace nad podwoziem podczas zimy przyniosły owoce. „. Podwozie, które jego przeciwnicy również uważają za bardzo dobre. Brakuje tylko silnika turbo o pojemności 1,6 litra, który powinien się pojawić w Budapeszcie, wczesny czerwiec.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)