Petersburg 2012

Pilote 1. przerwa Poprzednie odchylenie Najlepsze okrążenie Pozycja odlotu
1 1:03.3314 5
2 5.5292 5.5292 1:03.1930 6
3 7.5824 2.0532 1:03.2341 3
4 10.6526 3.0702 1:03.2789 4
5 11.7854 1.1328 1:03.1276 2
6 31.2623 19.4769 1:03.4236 16
7 34.6582 3.3959 1:02.7575 1
8 35.5943 0.9361 1:03.5579 12
9 43.1425 7.5482 1:03.4276 22
10 44.3141 1.1716 1:03.1144 15
11 44.8275 0.5134 1:03.5476 19
12 45.1080 0.2805 1:03.1906 10
13 45.8468 0.7388 1:03.6096 9
14 1 OKRĄŻEŃ 1 OKRĄŻEŃ 1:03.6747 7
15 1 OKRĄŻEŃ 8.1472 1:03.8781 17
16 1 OKRĄŻEŃ 37.2291 1:03.5399 23
17 2 OKRĄŻEŃ 1 OKRĄŻEŃ 1:03.3507 13
18 2 OKRĄŻEŃ 1:26.5013 1:03.5170 24
19 4 OKRĄŻEŃ 1 OKRĄŻEŃ 1:03.4324 18
20 25 OKRĄŻEŃ 21 OKRĄŻEŃ 1:03.6618 11
21 27 OKRĄŻEŃ 2 OKRĄŻEŃ 1:03.2996 26
22 27 OKRĄŻEŃ 9:14.7318 1:03.7034 14
23 41 OKRĄŻEŃ 14 OKRĄŻEŃ 1:04.7030 25
24 78 OKRĄŻEŃ 37 OKRĄŻEŃ 1:04.2780 21
25 79 OKRĄŻEŃ 1 OKRĄŻEŃ 1:03.4383 8
26 81 OKRĄŻEŃ 2 OKRĄŻEŃ 1:03.9288 20
Pilote Stabilny Temps
1 Penske 1'1''3721
2 Penske 1'1''5357
3 andretti 1'1''9321
4 andretti 1'1''9701
5 Penske 1'1''9987
6 Schmidta/Hamiltona 1'02''1095
7 Ganassi
8 andretti
9 Technologia wyścigowa KV
10 Ganassi
11 Ganassi
12 Foyta
13 Technologia wyścigowa KV
14 Technologia wyścigowa KV
15 Rahal
16 Dale'a Coyne'a
17 Herta
18 Pantera
19 Fishera Hartmana
20 Dale'a Coyne'a
21 HVM
22 Ganassi
23 Dreyera i Reinbolda
24 Cieśla
25 smok
26 smok
Pilote 1. przerwa Najlepsze okrążenie Poprzednie odchylenie
1 1:01.8929
2 0.0466 1:01.9395 0.0466
3 0.0499 1:01.9428 0.0033
4 0.1117 1:02.0046 0.0618
5 0.1221 1:02.0150 0.0104
6 0.1293 1:02.0222 0.0072
7 0.1632 1:02.0561 0.0339
8 0.2413 1:02.1342 0.0781
9 0.2618 1:02.1547 0.0205
10 0.2634 1:02.1563 0.0016
11 0.3381 1:02.2310 0.0747
12 0.4350 1:02.3279 0.0969
13 0.4749 1:02.3678 0.0399
14 0.5526 1:02.4455 0.0777
15 0.5719 1:02.4648 0.0193
16 0.5845 1:02.4774 0.0126
17 0.6262 1:02.5191 0.0417
18 0.7202 1:02.6131 0.0940
19 0.8010 1:02.6939 0.0808
20 0.9016 1:02.7945 0.1006
21 0.9436 1:02.8365 0.0420
22 1.0469 1:02.9398 0.1033
23 1.0711 1:02.9640 0.0242
24 1.4574 1:03.3503 0.3863
25 1.5122 1:03.4051 0.0548
26 1.8165 1:03.7094 0.3043
Pos Pilote silnik 1. przerwa Chrono Przebyte okrążenia
1 Pogoń 1:02.0077 7
2 Pogoń 0.0854 1:02.0931 17
3 Honda 0.2155 1:02.2232 20
4 Honda 0.2847 1:02.2924 23
5 Honda 0.3040 1:02.3117 16
6 Pogoń 0.3113 1:02.3190 13
7 Pogoń 0.4555 1:02.4632 25
8 Pogoń 0.4737 1:02.4814 20
9 Pogoń 0.5224 1:02.5301 18
10 Honda 0.5260 1:02.5337 17
11 Pogoń 0.5547 1:02.5624 24
12 Honda 0.5920 1:02.5997 10
13 Pogoń 0.7606 1:02.7683 26
14 Honda 0.7761 1:02.7838 24
15 Honda 0.8838 1:02.8915 19
16 Lotos 0.9059 1:02.9136 21
17 Honda 0.9075 1:02.9152 24
18 Honda 0.9517 1:02.9594 21
19 Lotos 0.9701 1:02.9778 22
20 Pogoń 0.9780 1:02.9857 19
21 Honda 1.0827 1:03.0904 22
22 Lotos 1.1735 1:03.1812 24
23 Pogoń 1.3213 1:03.3290 25
24 Lotos 1.3458 1:03.3535 26
25 Pogoń 2.5954 1:04.6031 21
26 Lotos 2.7515 1:04.7592 23
Kierowca 1. przerwa Najlepsze okrążenie Poprzednie odchylenie
1 1:03.0406
2 0.4784 1:03.5190 0.4784
3 0.5341 1:03.5747 0.0557
4 0.5607 1:03.6013 0.0266
5 0.6011 1:03.6417 0.0404
6 0.6298 1:03.6704 0.0287
7 0.7522 1:03.7928 0.1224
8 0.7927 1:03.8333 0.0405
9 0.8116 1:03.8522 0.0189
10 0.8322 1:03.8728 0.0206
11 0.8366 1:03.8772 0.0044
12 0.8736 1:03.9142 0.0370
13 0.9228 1:03.9634 0.0492
14 1.0508 1:04.0914 0.1280
15 1.0666 1:04.1072 0.0158
16 1.0673 1:04.1079 0.0007
17 1.0833 1:04.1239 0.0160
18 1.0998 1:04.1404 0.0165
19 1.2540 1:04.2946 0.1542
20 1.3455 1:04.3861 0.0915
21 1.4468 1:04.4874 0.1013
22 1.6226 1:04.6632 0.1758
23 1.8741 1:04.9147 0.2515
24 2.6275 1:05.6681 0.7534
25 2.9904 1:06.0310 0.3629
26 4.2925 1:07.3331 1.3021