GT / Turystyka
PCCF - Paul Ricard: Przyjemność i praca, słowa-klucze Erica Debarda 0
Rajd Meksyku 2017
Oto tymczasowa klasyfikacja dla SS10:
#WRC #Rajd Meksyku SS10 1 SOR 28:17,5 2 @krismeeke +0,9 3 OGI +3,6 4 NEU +7,1 5 TAN +15,3 @SLefebvreRallye na zewnątrz pic.twitter.com/F0AESfAo7y
— Citroën Racing (@CitroenRacing) 11 marca 2017
Stéphane Lefebvre (Citroën) wypadł z trasy na SS10 Rajdu Meksyku, na dystansie 38,31 km Lajas de Oro, będąc na 7. miejscu. Załoga ma się dobrze.
Dani Sordo (Hyundai) ustanowił nowy rekord z czasem 28. Kris Meeke (Citroën) był 17 dziesiątych straty i zyskał 5”9 punktów do Sébastiena Ogiera (M-Sport). Thierry Neuville (Hyundai) zakończył wyścig z 2 sekundami przed Ottem Tänalem (M-Sport) i Elfynem Evansem (M-Sport). Ze stratą 7 sekund Hayden Paddon (Hyundai) wyprzedził Juho Hänninena (Toyota) 7 sekundy. Jari-Matti Latvala (Toyota) uplasował się na ósmym miejscu za Nowozelandczykiem.
Kris Meeke ma teraz 22”7 przewagi nad Sébastienem Ogierem. Thierry Neuville pozostaje trzeci, ze stratą 3 sekund do Francuza. Ott Tänak i Juho Hänninen nadal znajdują się w pierwszej piątce, ale Hayden Paddon traci 44 sekundy do Finna. Jari-Matti Latvala dziedziczy 2. miejsce.
Citroën wyjaśnił, że Lefebvre nie przewrócił się, lecz zsunął się na bok po zjechaniu z drogi.
Meeke bierze 2″7 od Ogiera i kończy 9 dziesiątych za Sordo. Kierowca Citroëna ma teraz 22″7 przewagi nad Francuzem.
Ogier ustanawia drugi czas tymczasowy, 2″3 sekundy za zera Sordo. Kierowca M-Sport powinien stracić kilka sekund do lidera Meeke.
Sordo poprawia czas Neuville'a o 7 sekund, uzyskując czas 28'17″5. „Cieszy mnie jazda za kierownicą, nawet jeśli tracę trochę czasu z powodu nadsterowności. »
Meeke nadal ma 5 sekund przewagi nad Ogierem w ostatnim sektorze i powinien zwiększyć swoją przewagę na czele imprezy. Sordo nadal wydaje się najszybszy.
Neuville poprawia czas odniesienia z czasem 28'24″6, czyli o 8″2 lepiej od Tänaka. Kierowca Hyundaia pozostaje trzeci. „Samochód jeździ idealnie. Ustawienia są idealne. »
Lefebvre przewrócił się w odcinku specjalnym. Załoga ma się dobrze.
Hänninen traci 34 sekundy do czasu referencyjnego i 23 sekundy do Paddona, który traci zaledwie 2 sekundy do 5. miejsca. „Teraz nie jest łatwo…”
Tänak uzyskał tymczasowy wynik 28'32″8. Estończyk poprawił czas Evansa o prawie 10 sekund i obronił 4. miejsce. „Nie poszło źle, ale samochód mógłby być lepiej dostrojony. »
Paddon zajmuje 1″7 miejsce za Evansem. Kierowca Hyundaia zajmuje 6. miejsce za Hänninenem, który powinien stracić czas w starciu z Nowozelandczykiem.
Bertelli wznowił odcinek specjalny, ale Lefebvre nadal był zatrzymany.
Sordo jest obecnie najszybszy w odcinku specjalnym. Kierowca Hyundaia ma 8 cala przewagi nad Evansem w drugim sektorze.
Lefebvre zatrzymuje się na odcinku specjalnym zaledwie 3 km przed metą. Kierowca Citroëna był na 7. miejscu przed Latvalą.
Bertelli zwinął się w spinkę do włosów. Włoch będzie czekał, aż inne samochody przejadą, aby ukończyć odcinek specjalny, ponieważ przednia szyba jest rozbita.
Latvala plasuje się 10 sekund za Evansem. Fin wydaje się wolniejszy od Lefebvre'a i powinien pozostać na 8. miejscu. „Evans wykonał bardzo dobry etap. Odcinek był bardzo długi i hamulce nie działały już zbyt dobrze. Straciłem czas na błotnistym odcinku. »
Gorban dojechał do mety ze stratą ponad 2 minut do Evansa. " Wszystko idzie dobrze. »
Latvala wystartował w tym odcinku specjalnym 5 minut po Gorbanie, aby nie zostać spowolnionym przez Mini JCW WRC, którego mógł złapać.
Evans ustanawia pierwszy czas na 28 km z czasem 42'4″38. „Poszło dobrze, ale droga była bardzo śliska. Pod koniec etapu samochód znacznie nadsterował. »
GT / Turystyka
PCCF - Paul Ricard: Przyjemność i praca, słowa-klucze Erica Debarda 0