Rajd Monzy 2021
Yohan Rossel (Citroën) traci drugie miejsce w WRC3 na rzecz swojego rywala Kajetana Kajetanowicza (Skoda) o 1″6! W obecnej sytuacji koronacja Polaka odbyłaby się ze szkodą dla Francuzów. Ale Power Stage będzie oferować dodatkowe punkty.
Ranking oferty specjalnej:
Generalna klasyfikacja :
Czy Rajd Monza, a tym samym wynik Rajdowych Mistrzostw Świata (WRC 2021), został ostatecznie rozstrzygnięty w tym przedostatnim odcinku specjalnym? Elfyn Evans i Scott Martin (Toyota) rzeczywiście popełnili pierwszy błąd w weekend.
Walijczyk zjechał z drogi i uderzył w belę siana, po czym dwukrotnie zgasił silnik. Różnica do Sébastiena Ogiera i Juliena Ingrassii (Toyota) wynosi obecnie 7″6 na korzyść Francuzów.
Ten odcinek specjalny uwięził także Takamoto Katsutę (Toyota). Lewe przednie zawieszenie otwarte, Japończyk trzyma kciuki, aby mechanicy mogli naprawić jego samochód w ciągu kwadransa napraw autoryzowanych w parku serwisowym. Tak czy inaczej Teemu Suninen (Hyundai) wykorzystał okazję i ukradł szóste miejsce.
Sébastien Ogier zakończył wyścig ze stratą 9″7 za Thierrym Neuvillem, ale zwiększył swoją przewagę nad Elfynem Evansem do 7″6. „Jeżdżę spokojnie. »
Sébastien Ogier również przegrał dużą, 8-calową stratę w połowie etapu! Zbiórka trwa!
Elfyn Evans zajął 16″8 lat za Thierrym Neuvillem, to sporo! Mistrzostwa mogły zostać rozstrzygnięte na tym SS! „Zablokowałem hamulce, uderzyłem w belę słomy, po czym dwukrotnie zgasłem. »
Toyota Yaris WRC Elfyna Evansa utknęła w zakręcie przy średniej prędkości! Walijczyk traci 15 cali w połowie tymczasowego najlepszego czasu!
Dani Sordo (Hyundai) traci 3″3 na rzecz Thierry’ego Neuville’a, ale Hiszpan utrzymuje swoje tymczasowe 3. miejsce z przewagą 14″3. „Plan jest przestrzegany, nie popełniłem błędu, nie chcę popełnić błędu. »
Thierry Neuville (Hyundai) uzyskał tymczasowy najlepszy czas.
Elfyn Evans przegrywa 9″ z Thierrym Neuvillem w pierwszej części! Walijczyk nie jedzie z normalną prędkością!
Thierry Neuville (Hyundai) jeździ z odłączonym deflektorem aerodynamicznym z tyłu, po lewej stronie. Belg niewątpliwie wcześniej w SS uderzył w element wyznaczający drogę.
Oliver Solberg (Hyundai) również kręcił się w tym samym miejscu co Gus Greensmith. Szwed dobiegł do mety ze stratą 5″7 za Teemu Suninenem i spokojnie utrzymał w sumie piąte miejsce. „
Japończyk traci minutę do Teemu Suninena i w klasyfikacji generalnej traci do Fina 15″! Na szczęście Toyota może pojechać do serwisu na próbę naprawy.
„Nie wiem, czy mechanicy będą w stanie to naprawić w 15 minut. » Tak naprawdę czas naprawy to zaledwie kwadrans przed Power Stage.
Takamoto Katsuta (Toyota) zepsuł lewe przednie zawieszenie! Japończyk jeździ na trzech kołach… i pół.
Teemu Suninen uzyskuje tymczasowy najlepszy czas. „Czuję się coraz lepiej. »
Gus Greensmith wydaje 7″2 na Adriena Fourmaux. „Byłem zbyt optymistyczny, jeśli chodzi o żwir. »
Gus Greensmith (Ford) obraca się, wracając na asfalt usiany żwirem! Anglik stracił cenny czas, próbując dogonić Teemu Suninena (Hyundai)!
Na te dwa ostatnie zawody specjalne Elfyn Evans (Toyota) wybrał trzy opony twarde i dwie miękkie (opona zapasowa), a Sébastien Ogier (Toyota) wybrał trzy opony miękkie i dwie twarde! Dueciści walczący o tytuł mistrza świata wybierają różne strategie. Francuz powinien w tym ES jechać szybciej, natomiast Walijczyk rezerwuje sobie udział w Power Stage z dodatkowymi punktami (5 za najlepszy czas).
Mieszkaniec Północy zakończył walkę po 10 minutach 20 cali. „Trudno znaleźć drogę, ponieważ trajektorie przypominają przejścia z piątku i soboty, które zostały wykonane w przeciwnym kierunku! »
Adrien Fourmaux (Ford) rozpoczyna odcinek specjalny na suchej drodze.
Aby przeczytać także
Światowe wyzwanie GT
Brands Hatch – Wyścig 2: Lucas Auer i Maro Engel dominują na czele 0