Rajd Monte Carlo 2020
Power Stage w Monte-Carlo powinien rozpocząć się o 12:18, nie licząc możliwego kilkuminutowego opóźnienia, które miało miejsce dwa razy dziś rano.
W WRC 3 najlepszy czas uzyskał Éric Camilli, 3″3 przed Yoannem Bonato i 7″8 przed Nicolasem Ciaminem.
Oraz kolejność w klasyfikacji generalnej, wraz ze zejściem Sébastiena Loeba na korzyść Kalle Rovanperä:
Oto ranking tego wydarzenia specjalnego:
Mieszane szczęście Hyundai Motorsport podczas drugiego przejazdu na Col du Turini. W niedzielę 2020 stycznia Thierry Neuville i Nicolas Gilsoul osiągnęli ósmy czas w wyścigu Monte-Carlo 26.
Po raz pierwszy od startu w czwartkowy wieczór Belgowie mają stosunkowo wyraźną przewagę w klasyfikacji generalnej: 11″1 przewagi nad Elfynem Evansem i Scottem Martinem (Toyota), a Sébastien Ogier i Julien Ingrassia (Toyota) tracą 12″ 6.
Z kolei Sébastien Loeb i Daniel Elena w dalszym ciągu tracą miejsca w klasyfikacji generalnej. Czwarta na początku poranka załoga francusko-monegańska jest dopiero szósta po tym, jak według Alzatyńczyka przestrzeliła opony. Tym samym Kalle Rovanperä (Toyota) zdobywa pozycję (5.).
W klasyfikacji generalnej Thierry Neuville zwiększa przewagę do 11″1 nad Elfynem Evansem. To jest znaczne.
Na mecie Elfyn Evans wciąż traci czas do Thierry’ego Neuville’a: 7″1!
Ogier: „Myślę, że przy takiej przerwie nie jest już możliwy powrót. Nie mam pewności. »
Sébastien Ogier osiąga czas o 1″4 wolniej od Thierry’ego Neuville’a. W klasyfikacji generalnej traci do niego 12″6 punktów.
Złe podanie Elfyna Evansa, który traci prawie 4″ po podaniu do Thierry'ego Neuville'a!
Neuville: „Miałem dobry odcinek specjalny. Zrobiłem, co mogłem. »
Thierry Neuville uzyskał najlepszy czas tymczasowy z wynikiem 6″3 przed Esapekką Lappi.
Elfyn Evans stracił 2″5 na pierwszym punkcie pośrednim z Thierrym Neuvillem. Hyundai jedzie szybko!
Loeb: „Teraz musimy oszczędzać opony, aby ukończyć rajd. » Francuz ma koszmarny poranek, bo Kalle Rovanperä kradnie w sumie 5. miejsce!
Sébastien Loeb wreszcie kończy, 49″1 za Esapekką Lappi!
Sébastien Ogier traci 5 dziesiątych do Thierry'ego Neuville'a na pierwszym półproduktie.
Na pierwszym półproduktie Thierry Neuville obejmuje 4″4 prowadzenie nad Esapekką Lappi.
Najlepszy tymczasowy czas Esapekki Lappiego, kilka sekund przewagi nad Kalle Rovanperä.
Daniel Elena pyta swój zespół, czy powinni przepuścić Thierry'ego Neuville'a. Hyundai Loeba jest powolny.
Sébastien Loeb traci 24″ na pierwszym punkcie pośrednim! Co się stało z Francuzem?
Aby przeczytać także
Światowe wyzwanie GT
Brands Hatch – Wyścig 2: Lucas Auer i Maro Engel dominują na czele 0