W Peugeocie 9X8 lew zaostrzył pazury

Malowanie francuskiego Hypercara zostało ujawnione przed sesją testową w Portimão, ale kilka pytań pozostaje bez odpowiedzi w związku z jego pojawieniem się na zawodach w Monza w połowie lipca.

opublikowany 25/05/2022 à 13:00

Walenty GLO

0 Zobacz komentarze)

W Peugeocie 9X8 lew zaostrzył pazury

Peugeot 9X8 © Peugeot Sport

Dopiero po ponad 10 000 kilometrów testów i 25 dniach testów na różnych torach w Europie marka Sochaux zdecydowała się uchylić zasłonę w sprawie ostatecznego dekoracji swojego 9X8, którego pierwsza wizualizacja miała miejsce jedenaście miesięcy temu. brak tylnego skrzydła. Stylistyczne i aerodynamiczne nastawienie francuskiego producenta, który nigdy nie odstąpił od swojego kursu w tej kwestii. Uznano, że jest niewystarczająco gotowy do startu w zawodach 24 godziny Le Mans (11–12 czerwca), Hypercar zadebiutuje w zawodach miesiąc później, podczas 6-godzinnego wyścigu na torze Monza (10 lipca). „To powód do ogromnej dumy, bo to, co dziś widzicie, to dzieło zespołu, który pracuje nad tym projektem od samego końca 2019 roku, wyjaśnia Olivier Jansonnie, dyrektor techniczny WEC chez Peugeot. Jesteśmy z tego niezwykle dumni. Pokazanie samochodu w jego ostatecznej formie, ale także w wyścigowych barwach, jest zwieńczeniem podróży, która trwała prawie dwa lata. » Ostateczna forma, która nadal nie ma tylnego skrzydła. „Wygramy zakład, kiedy to zrobimy

Walenty GLO

Dziennikarz. Reporter rajdowy (WEC, IMSA, ELMS, ALMS) i czasami F1 lub IndyCar.

Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.

Pozostało Ci 90% do odkrycia.



Już subskrybujesz?
Zaloguj się


  • Nieograniczone przedmioty premium
  • Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
  • Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
COUV-2433

0 Zobacz komentarze)