Lista zgłoszeń na dwie ostatnie rundy sezonu w Bahrajnie została ujawniona ze względu na zauważalną nieobecność Glickenhausa w Hypercar. Zespół amerykański ignoruje podwójną główkę Bahrajnu (6 godzin 30 października, 8 godzin 6 listopada). Skontaktowano się z AUTOtygodniowo, Jim Glickenhaus a expliqué les rais
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
Aby przeczytać także
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
2 Uwagi)
Aby napisać komentarz
Jean-Yves Hubert
02 o 10:2021
Innymi słowy, panie Glickenhaus, jeśli nie jest pan zadowolony, to nie ma znaczenia, wkrótce będziemy mieli wielu renomowanych zawodników, a nasz bop jest doskonały!!! Pomiędzy „zapomnieniem” na plakacie samochodu Jima 24h a IMSA, która nie chce jego LMH, naprawdę trzeba chcieć, aby nadal ścigał się swoimi wspaniałymi samochodami. Smutne ze strony władz, które powinny być zwolennikami, a nie grabarzami. Panie Frédéric Lequien, życzę Panu dobrej zabawy z Bopem!
DANIELA MEYERSA
02 o 10:2021
A to dopiero początek! kiedy wiemy, że LMDh NIGDY nie będzie na tym samym poziomie co hybryda LMH, a zatem napęd na 4 koła podczas przyspieszania (a Glickenhaus nie jest), marudzenie, groźby i skargi będą się mnożyć.