Francuski producent nie poszedł tą samą drogą, co inne zespoły, aby dotrzeć na japońską ziemię. Podczas gdy większość osób zaangażowanych w WEC umieścić samochody w kontenerze tego samego wieczoru w dniu 6-godzinnego wyścigu w Monza (10 lipca), aby po objeździe przez Antwerpię (Belgia) udać się do krainy Wschodzącego Słońca, dwa egzemplarze 9X8 udały się do warsztatów w Wersalu Satory (Yvelines). „W rzeczywistości mamy część naszego materiału, która została wysłana drogą morską bezpośrednio za Monzą, wyjaśnia Olivier Jansonnie, dyrektor techniczny programu WEC. Cette année, nous avons fait le choix d’envoyer les voitures par fret aérien. Nous ne sommes pas les seuls à faire cela, mais c
Ten artykuł jest przeznaczony wyłącznie dla subskrybentów.
Pozostało Ci 90% do odkrycia.
Już subskrybujesz?
Zaloguj się
- Nieograniczone przedmioty premium
- Magazyn cyfrowy od 20:XNUMX w każdy poniedziałek
- Wszystkie numery AUTOhebdo dostępne od 2012 roku
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)