24h Spa – Frustracja w klanie WRT

Logicznie rzecz biorąc, zespół WRT znalazł się w gronie faworytów do zwycięstwa i nie stanął na podium po raz pierwszy od 2010 roku.

opublikowany 01/08/2017 à 12:17

Pierre Tassel

0 Zobacz komentarze)

24h Spa – Frustracja w klanie WRT

W latach 2011-2016 Zespół WRT autorstwa Vincenta Vosse sześciokrotnie z rzędu stawała na podium 24 Hours of Spa, w tym dwa sukcesy w latach 2011 i 2014. Imponująca passa, która zakończyła się w ostatni weekend w Ardenach.

Z sześcioma samochodami, w tym dwoma oficjalnymi, belgijska struktura połączyła jakość i ilość, mając nadzieję na odnowienie swoich osiągów, ale to kolejne Audi R8 LMS, prowadzone przez Audi Sport Team Saintéloc Racing, ostatecznie zdobyło podwójne okrążenie z zegarem.

„Wspaniale jest widzieć, jak Audi ponownie zwycięża na torze Spa i być częścią tego sukcesu, mając dwa samochody w pierwszej szóstce” – komentuje Vincent Vosse. Ale szczerze mówiąc, jesteśmy również bardzo rozczarowani, że nie znaleźliśmy się na podium po raz pierwszy od 6 roku i straciliśmy trzy samochody tak wcześnie w wyścigu. »

Wycofanie pociągów nr 3 Caygill – Venter – Mayr-Melhnof – Lyons, nr 17 Green – Leonard – Smith (poza torem) i nr 6 Berthon – Richelmi – Tréluyer (problemy z elektryką) , w znacznym stopniu ograniczyło siły WRT, które skupiło swoje wysiłki na dwóch oficjalnych samochodach Miesa – de Phillippi – Vervisch i Rast – Müller – Garcia, regularnie grając główne role do samego końca nocy. René Rast również dużo stracił po kontakcie z Mercedes-AMG GT3 nr 90 – AKKA-ASP, z przejazdem narzuconym przez kierunek wyścigu.

„Jesteśmy sfrustrowani, ponieważ mieliśmy dobre tempo, nasza strategia była dobra, walczyliśmy o zwycięstwo prawie do końca i wszyscy w zespole dali z siebie wszystko, kontynuuje Vincent Vosse.

Musimy zrozumieć, dlaczego w niedzielny poranek po wspaniałej nocy byliśmy mniej efektywni. To była jedna z najbardziej zaciętych walk na Spa i tak naprawdę to detale zrobiły różnicę. »

Zapoznaj się z pełnym raportem z 24-godzinnego Spa, przygotowanym przez naszych specjalnych korespondentów w Belgii, w numerze 2125 AUTOtygodniowo, już dostępny w wersji cyfroweji jutro w kioskach.

0 Zobacz komentarze)

Aby przeczytać także

komentarze

*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!

0 Uwagi)

Aby napisać komentarz