Organizatorem będzie DMSB (Niemiecka Federacja Sportów Motorowych). spotkanie w dniu 7 kwietnia w celu znalezienia szybkich rozwiązań które mają zostać wdrożone w celu poprawy bezpieczeństwa na Nordschleife (północnej pętli toru Nürburgring). Wypadek Janna Mardenborougha który kosztował życie widza na zakręcie Flugplatz.
W dyskusji tej wezmą udział eksperci ds. bezpieczeństwa, kierowcy zawodowi, amatorzy, przedstawiciele producentów, komisarze i przedstawiciele organizatorów VLN i 24-godzinnego wyścigu na Nürburgring. Od tego czasu czas ucieka wiele kategorii zostało tymczasowo zablokowanych, z wyjątkiem dodatku SP10, który został przywrócony.
« Celem jest znalezienie rozwiązań poprawiających bezpieczeństwo na Nordschleife”, skomentował Hans-Joachim Stuck, prezes DMSB. „Tor, strefy dla widzów, samochody, przepisy sportowe… Wszystko zostanie szczegółowo przestudiowane. Zastanowimy się nad rozwiązaniami zarówno w perspektywie krótkoterminowej, jak i długoterminowej, tak aby sport na tym torze był nadal możliwy za dziesięć lub 20 lat. »
Celem DMSB jest utrzymać 24-godzinny wyścig na torze Nürburgring z jak największą liczbą zawodników i kategorie. Wyścig kwalifikacyjny zaplanowano na 11 kwietnia, a podwójną rundę Green Hell zaplanowano na 16–17 maja.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)