Oliver Gavin, oficjalny kierowca Corvetty od 2004 roku, wie wszystko o C6.R, za kierownicą którego odniósł w szczególności dwa zwycięstwa w kategorii 24 godziny Le Mans w latach 2005 i 2006, sukces dodał do zwycięstwa odniesionego rok wcześniej za kierownicą C5-R. Jest zatem całkiem naturalne, że zespół Mad Croc Racing skontaktował się z nim przy wyborze kierowców na sezon 2010.
Jednak Brytyjczyk nie może być obecny na wszystkich wyścigach ze względu na program ALMS z Corvette Racing. Trzykrotnie (Abu Zabi, Brno i Nürburgring) zastąpi go Fin Mika Salo, zwycięzca GT2 dwóch ostatnich edycji klasycznego Le Mężczyzna.
Dwie wielkie nazwiska wspierają Fina Perti Kuismanena, wicemistrza francuskich mistrzostw GT 2006 na Corvetcie z zespołu PSI, który będzie obecny przez cały sezon. Załoga siostrzanego samochodu nie została jeszcze ujawniona.
Belgijski zespół Mad Croc Racing, powstały w wyniku fuzji DKR Engineering i zespołu Selleslagh Racing, ma teraz wszystkie karty w ręku, aby psuć zabawę w wyścigach, w których będzie wiele do zrobienia, aby wygrać z kierowcami kalibru Turnera, Enge, Wendlinger czy Mücke.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)