Mistrzostwa Świata GT1 zostają zatem oficjalnie zainaugurowane pierwszymi wyścigami w tym sezonie, co zwiastuje nową erę dla GT1. O ile trybuny nie były zbyt oblegane, to spektakl miał miejsce już w tę sobotę. Po wczorajszym wypadku Natachy Gachnang kwalifikacje zostały skrócone, a pola startowe nie odzwierciedlały prawdziwego potencjału obecnych samochodów.
Start z jedenastej pozycji w pierwszym wyścigu, zwanym kwalifikacjami, Romain Grosjean w ten sposób wychowałem cały peleton za kierownicą Forda GT nr 5, aby w jak najlepszych warunkach oddać kierownicę Thomasowi Mutschowi. W ten sposób załoga była w stanie ukończyć wyścig na drugim miejscu, zdobyć sześć punktów i zapewnić sobie drugą pozycję na starcie do wyścigu „mistrzowskiego”. Zdobył nawet pole position po karze nałożonej na Corvette Z06 zwycięzców, Andreasa Zubera i Marca Hennerici.
Podczas tak zwanego wyścigu mistrzowskiego zmagania rozpoczął Thomas Mutsch, pokonując Maserati MC12 Andrei Bertoliniego i Corvette Z06 Andreasa Zubera. Z trzech wiodących samochodów jako pierwszy zgłosił się Ford GT z numerem 5, dzięki czemu Romain Grosjean ukończył ostatnie pół godziny wyścigu.
Potem zatrzymuje się Maserati, potem Corvette, a Romain Grosjean za każdym razem udaje się utrzymać kontrolę. Wychodząc tuż przed Markiem Hennericim, Francuz nie zadrżał, a następnie w swoje 25. urodziny powiększył swoją przewagę i zdobył 24 punktów zwycięstwa! „ Thomas wykonał niesamowitą robotę, utrzymując samochód z przodu i jestem bardzo szczęśliwy, jak możesz sobie wyobrazić », skomentował były kierowca Renault F1 Zespół po przyjeździe.
Mutsch i Grosjean prowadzą w mistrzostwach GT1 z 31 punktami, zgromadzili 25 punktów za zwycięstwo w wyścigu o mistrzostwo i zdobyli sześć punktów w wyścigu kwalifikacyjnym. Na drugim miejscu znajdują się Marc Hennerici i Andreas Zuber z 26 punktami (8 + 18).
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)