Weekend mógł być idealny dla drużyny K plus K. Wszystko zaczęło się dobrze. Po uczciwym czwartym czasie podczas wolnych treningów załoga Sharp/Wendlinger ustanowiła najlepszy czas w piątkowy wieczór, a następnie ponownie w sobotnie popołudnie podczas kwalifikacji. Lider mistrzostw po zwycięstwie na Silverstone kierowcy Saleena S7 myśleli, że zmierzają po dublet. Potem dzień zamienił się w koszmar. Saleen, którego klasę obniżono z powodu nieprawidłowości technicznych w elementach aerodynamicznych, opuścił wyścig już na pierwszym okrążeniu.
Maserati MC 7 nr 12 firmy Bertolini/Bartels, które znalazło się na czele po wycofaniu z eksploatacji S1, mogłoby skorzystać z nieoczekiwanych korzyści. Po wyruszeniu w stronę zachodzącego słońca Maserati nigdy się nie martwił, utrzymując prowadzenie od początku do końca. Włoski duet, mistrzowie świata, nienaganni do ostatniej minuty wyścigu, mogą cieszyć się z dziesięciu punktów zwycięstwa. Po zdobyciu drugiego miejsca na Silverstone kierowcy zespołu Vitaphone obejmują prowadzenie w mistrzostwach z 18 punktami.
Jeśli zespół Luc Alphand z Maassen/Moreau może być zadowolony z czwartego miejsca, nie ma wątpliwości, że Belgowie i Francuzi również mogą żałować podium. Corvette od dawna dorównuje dwóm samochodom, które zajmują drugie i trzecie miejsce. Za Maserati nr 1 znajduje się Corvette firmy Kumpen/Hezemans (PK Carsport) i drugie Maserati firmy Vitaphone, prowadzone przez Müllera/Ramosa.
Derrière, c?est l?hécatombe puisqu?on trouve seulement six voitures de GT1 aux six premières places, la première GT2 étant la Porsche 997 de l?équipage Westbrook/Collard, qui s?était déjà imposé à Silverstone. Le duo franco-britannique prend donc la tête du championnat GT2 avec 20 points.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)