Zwycięzca w Abu Zabi i Brnie, załoga Forda GT nr 5, druga w klasyfikacji kierowców za parą Michaela Bartelsa i Andrei Bertoliniego, zostanie rozwiązana. Taką decyzję podjął Martin Bartek, szef Matech Compétition, który chce postawić na swoją stronę wszelkie szanse, aby na koniec sezonu zobaczyć triumf jednego z jego kierowców.
Były mieszkaniec Renault F1 zespół będzie teraz musiał dzielić siedzenie w samochodzie z Neelem Janim. Były kierowca Champcar, były rezerwista w Toro Rosso W 2006 r., mistrz A1 GP w latach 2007-2008 i przeszedł przez GP2 w 2005 i 2006 r., Szwajcar obecnie ściga się w drużynie Rebellion Racing w LMS. Szybki i niezawodny szwajcarski kierowca powinien bez większych problemów zaaklimatyzować się w zespole i samochodzie.
„Jestem bardzo szczęśliwy, że otrzymałem tę ofertę od tak utytułowanego zespołu, który choć bardzo młody, ma już na swoim koncie sukcesy, powiedział zachwycony Neel Jani. To prawdziwe wyzwanie i będę potrzebował trochę okresu adaptacji, ponieważ nigdy wcześniej nie jeździłem GT, ale nie mogę się doczekać rozpoczęcia tej nowej przygody i pomocy Matechowi w osiągnięciu jego celu, jakim jest aby zdobyć mistrzostwo.
Drugi Ford GT zostanie powierzony Niemcowi Thomasowi Mutschowi i Brytyjczykowi Richardowi Westbrookowi, panującym mistrzom FIA-GT2 w klasie Prospeed i trzecim w GT2 w ostatnich latach. 24 godziny Le Mans.
Dwie załogi na bardzo wysokim poziomie, które będą starały się wynieść Matech Compétition w ranking drużyn (obecnie trzecie miejsce). Pierwsze wydarzenie dla tych nowych duetów odbędzie się 29 i 31 lipca jako podniesienie kurtyny przed 24 Hours of Spa.
Znajdź ekskluzywny wywiad z Romain Grosjean jutro w Waszym magazynie AUTOhebdo w kioskach.
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)