La Renault W 2020 roku Clio Cup France doświadczy kilku zmian. Po pierwsze, pojawi się piąta wersja francuskiego samochodu sportowego. Będzie wyposażony w 1.3-zaworowy, czterocylindrowy silnik o pojemności 16 litra, rozwijający moc 180 koni mechanicznych i moment obrotowy 320 Nm, a wszystko to przy masie 1 kilogramów.
Jednak najważniejsza zmiana dotyczy kalendarza. Dzięki współpracy z organizacją Stéphane Ratel (SRO) Renault uwzględnia w programie siedem torów i dwa wyjazdy poza Francję.
Czwarta runda odbędzie się w Brands Hatch (Wielka Brytania) obok brytyjskiego GT w ostatni weekend sierpnia, a następnie w Barcelonie (Hiszpania) jako finał w dniu, który zostanie ustalony jesienią.
We Francji tor miejski Pau (Pyrénées-Atlantiques) powróci do programu, aby zastąpić Imolę. Sezon rozpocznie się zgodnie z tradycją od Pucharów Wielkanocnych w Nogaro (Niemcy).
Pola startowe Nogaro, Paul-Ricard (Var) i Barcelona zostaną wypełnione zawodnikami z hiszpańskiego Renault Clio Cup, natomiast Brands Hatch i Magny-Cours (Nièvre) wezmą udział w Clio Cup UK.
„Rok 2020 rozpoczyna nową erę w historii Clio Cup z generacją oferującą doskonałe osiągi przy coraz niższych kosztach.– precyzuje Benoît Nogier, dyrektor sprzedaży wyścigów Renault Sport Racing.
Było to jedno z życzeń naszych obecnych i potencjalnych klientów, dlatego jesteśmy przekonani, że kategoria ta po raz kolejny odniesie ogromny sukces we Francji i na całym świecie. »
Kalendarz Renault Clio Cup Francja 2020:
10-13 kwietnia: Nogaro (FFSA GT)*
21–24 maja: Pau (FFSA GT)
18–21 czerwca: Lédenon (FFSA GT)
29-30 sierpnia: Brands Hatch GP (brytyjski GT)**
11–13 września: Magny-Cours (FFSA GT)**
2–4 października: Tor Paul Ricard (FFSA GT)*
Listopad: Barcelona (CER)**/**
*Wspólne spotkanie z Renault Clio Cup Spain
**Wspólne spotkanie z Renault Clio Cup UK
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)