Organizując rundę w tym samym czasie co 6-godzinne Spa (2 maja) i kolejną w ten sam weekend, w którym odbywa się dzień testowy 24 godziny Le Mans (31 maja) Super GT nie robił interesów Nissana. Japoński producent, który w tym roku powraca w kategorii premierWytrzymałośćdostrzegł, że jego ambicja wezwania kierowców, których zatrudnia w japońskiej serii, zwłaszcza Satoshiego Motoyamy, João Paulo Limy de Oliveiry, a nawet Tsugio Matsudy i Ronniego Quintarelliego, została osłabiona w obliczu podwójnej rundy wyścigu Sarthe.
Dziś rano GTA, promotor Super GT, wypuściło zmodyfikowaną wersję swojego kalendarza. Pierwotnie zaplanowany na 31 maja wyścig Autopolis został przełożony na 1 listopada. Runda tajska została przeniesiona z 30 sierpnia na 21 czerwca. Zaplanowane na 26 lipca Sugo zostało przełożone na 20 września.
Jeśli starcie z 2 maja pozostanie, to z weekendu 31 maja nie będzie już istotne. Jednak nadal istnieją cztery konflikty z WEC, co nie pomoże sprawom Kazuki Nakajima.
Oto poprawiona wersja kalendarza Super GT na 2015 rok:
1. Okejama – 5 kwietnia
2. Tor Fuji Speedway – 3 maja
3. Buriram (Tajlandia)? 21 czerwca
4. Żużel Fuji? 9 sierpnia
5. Suzuki? 30 sierpnia
6. Teren sportowy Sugo? 20 września
7. Autopolis? 1 listopada
8. Podwójny pierścień Motegi? 15 listopada
komentarze
*Przestrzeń zarezerwowana dla zalogowanych użytkowników. Proszę vous connecter aby móc odpowiedzieć lub opublikować komentarz!
0 Uwagi)
Aby napisać komentarz
0 Zobacz komentarze)